A+ R A-

خبرگزاری فارس؛آمریکا و غرب پشتوانه دائمی برای آل سعود نخواهند بود.1400/12/26

معاون نظارت و هماهنگی معاونت امور مجلس ریاست جمهوری با اشاره به جنایت اخیر رژیم سعودی گفت: آل سعود بداند که‌ آمریکا، استکبار و جبهه غرب و دستگاه‌های امنیتی پشتوانه دائمی برای آنها نخواهند بود.

خبرگزاری فارس؛آمریکا و غرب پشتوانه دائمی برای آل سعود نخواهند بود.1400/12/26

 

قاسم جعفری نماینده عضو هیات علمی دانشگاه و معاون نظارت و هماهنگی معاونت امور مجلس ریاست جمهوری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به جنایت اخیر رژیم عربستان سعودی در گردن زدن 81 نفر از مسلمانان اظهار داشت: از رژیمی که سابقه مشخصی در خودکامگی و دیکتاتوری دارد، انتظاری بیش از این نیست.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی دو کار قتل نفس بی‌گناهان و ترور شخصیتی و بردن آبروی این افراد را مرتکب شده است،‌گفت: رژیم سعودی احساس کرد که با وجود بحران‌های جهانی موقعیت خوبی است و تحت فشار زیادی قرار نمی‌گیرد و احساس کرده‌اند که همیشه می‌توان رسانه‌ها و سیاستمداران را خرید و این مسئله را در ماجرای خاشقچی هم پیش بردند.

جعفری با بیان اینکه قربانیان این حادثه مجاهدان فی سبیل‌الله بودند که سال‌ها شکنجه شدند و آزار دیدند، تصریح کرد: آل‌سعود بداند تقاص این کار را بر اساس سنت استدراج الهی قطعا خواهند پرداخت و این را بدانند که دست انتقام الهی ممکن است دیر یا زود داشته باشد ولی سوخت و سوز ندارد.

جعفری افزود:‌ آل سعود بداند که‌ آمریکا و استکبار و جبهه غرب و دستگاه‌های امنیتی پشتوانه دائمی برای آنها نخواهند بود و به جایی می‌رسد که توسط آنها رها می‌شوند و همانطور که در اوکراین دیدیم که چگونه رهایشان کردند، این‌ها را هم رها خواهند کرد.

نماینده ادوار مجلس ضمن اشاره به اینکه سازمان‌های مدعی حقوق بشر باید بدانند که دوگانگی معیارها و یک بام و چند هوا بودنشان آن‌قدر فراوان شده که طبل رسوایی‌اش در همه جا بلند شده است،‌گفت:‌ این سازمان‌های بین المللی چرا یک‌دهم داد و بیدادی که برای اوکراین دارند، برای یمن و بحرین و عراق و افغانستان ندارند و چشمشان را بسته‌اند و گوش‌هایشان کر شده و بزرگترین اعدام رسمی قرن را نمی‌بینند و بیان و عملشان متفاوت است.

وی تاکید کرد: امت اسلامی باید بداند که اتکای به چنین سازمان‌ها فایده‌ای ندارد و باید با اراده‌ای جدی، مسلمانان و وجدان‌های بیدار برای آزادی و احقاق حق و دفاع از مظلومین تلاش کنند.

انتهای پیام/

 

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
61
210
1622178
جمعه، 10 فروردين 1403

گالری تصاویر

No result...