A+ R A-

اولین برنامه:تشریح کارگاه "قیام عاشورا در آیینه فقه" در دیداری صمیمی با نماینده محترم ولی فقیه خراسان جنوبی

   برای برنامه ای تعریف شده از سوی بسیج اساتید پیام نور توفیق سفر به بیرجند حاصل شد . دیدار با حاج آقا عبادی نماینده محترم ولی فقیه در استان اولین برنامه کاری بود .

اولین برنامه:تشریح کارگاه

   برای برنامه ای تعریف شده از سوی بسیج اساتید پیام نور توفیق سفر به بیرجند حاصل شد . دیدار با حاج آقا عبادی نماینده محترم ولی فقیه در استان اولین برنامه کاری بود . قدری اهداف سفر را توضیح دادم و  کارگاهی را که تحت عنوان " قیام عاشورا در آیینه فقه " برای اساتید گذارده شده قدری توضیح دادم . 

ایشان نیز دغدغه ها و انتظارات خود از دانشگاهیان را بیان کرد. با استناد به حرف های بنده افزود درست است که گاهی استادان ما به کار خود به عنوان وسیله کسب معاش نگاه می کنند از آن سو مردم نیز هر روز بی تفاوت تر می می شوند و کمتر گرد اساتید حوزه و دانشگاه می چرخند.  

حرف یکی از شخصیت های الگوی استان به نام پروفسور محمد حسن شجاعی فرد  را به میان کشید و گفت امثال ایشان و دکتر چمران برای حوزه و دانشگاه حجت است. 

برخی از مردم مدام در پی شبهه افکنی هستند و ما باید تلاش کنیم درست و به جا پاسخ بدهیم . البته برخی ناهنجاری ها مثل اخلاق و سبک زندگی اشرافی ، حرام خوری ، شکاف طبقاتی و..موجب گسست اجتماعی و کینه و عداوت می شود و بزرگترین سرمایه حکومت را که اعتماد به نظام اسلامی است از بین می برد. برای معالجه این آسیب ها و درمان چنین دردهایی انتظارات مردم از دانشگاه بسیار بالاست و باید برای تحقق این انتظارات تلاش کرد. 

حقیر در پایان ضمن تایید سخنان ایشان اضافه کردم از نظر ما استاد بسیجی باید در وسط میدان باشد و عین سامانه سوم خرداد که پهباد فوق مدرن امریکایی را ساقط کرد باید تمام مسائل دانشگاه و جامعه را رصد کند و برای آن راه حل ارائه کند و بیشترین سهم را در ارتقاء جامعه و کشور و به قول رهبری در جهت تحقق تمدن نوین اسلامی ایفا کند.

انتهای پیام/

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
235
233
1638525
سه شنبه، 04 ارديبهشت 1403

گالری تصاویر

No result...