A+ R A-

عرض تسلیت و تعزیت به مناسبت درگذشت همسر محترم حجت الاسلام و المسلمین حاج محمد وفایی

 

عرض تسلیت و تعزیت به مناسبت درگذشت همسر محترم حجت الاسلام و المسلمین حاج محمد وفایی

 

بسمه تعالی

انا لله و انا الیه راجعون 

استاد ارجمند و برادر گرانسنگ حجة الاسلام و المسلمین حاج محمد وفایی زید عزه

با دلی آکنده از اندوه و در عین حال مملو از سرسپردگی به قضا و رضای الهی خبر هجرت ابدی بانویی مومنه ، صبور و شکور  و همسری همراه ، همدل و هم اعتقاد با جنابعالی را دریافت کردیم . 

 بحمد الله جنابعالی که از پیشکسوتان زندان کشیده و  ایستادگی در برابر طاغوت و مجاهدان میدانی دوران دفاع مقدس می باشید خود اسوه صبر و مقاومت در برابر ابتلائات هستید . در روزهای انقلاب ، دفاع مقدس و فراز و فرودهای سال های چله اول انقلاب  در عین ساده زیستی و سلامت اعتقادی و اخلاقی و مالی و در اوج مردمی بودن همیشه ردای خدمت بی منت بر قامت داشته اید و در این سفر طول و دراز آن بانوی سیده و مکرمه با کمال خوشرویی و  همنوایی مایه دلگرمی و استمرار تلاش های صادقانه تان بوده است . 

خدایش بیامرزد ، روحش قرین آرامش و حشرش با اولیاء خاص الهی باد که داعی به سبک زندگی زهرایی س و زینبی س بود و فرزندانی خوب و مفید برای جامعه ایمانی به عنوان صدقه جاریه به امانت گذارد . 

اینجانب به نیابت از تمام خانواده ، دوستان  شاگردان و تربیت شدگان مشرب سیره و مدرسه جنابعالی در کمال ادب این فقدان غم انگیز را صمیمانه تسلیت عرض می کنم . امید است که خدای جبار به حکمت بالغه خویش این زخم را مرهم نهد و خسارت عظیم را با صبر و اجر جزیلش جبران نماید . در پایان دل داغدیده جنابعالی فرزندان مکرم و سایر بستگان را به این شریفه قرآنی تسلا می دهم که " (مَا عِندَكُمۡ یَنفَدُ وَمَا عِندَ ٱللَّهِ بَاقࣲۗ وَلَنَجۡزِیَنَّ ٱلَّذِینَ صَبَرُوۤا۟ أَجۡرَهُم بِأَحۡسَنِ مَا كَانُوا۟ یَعۡمَلُونَ) النحل 96]

شاگرد کوچک جنابعالی ؛  قاسم جعفری / ۱۴۰۰.۵.۱۳

 

" با مردم تا اوج"

کانال اطلاع رسانی و بیان دیدگاه های آزاده سرافراز، #دکتر_قاسم_جعفری،معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه مذاهب اسلامی،مسئول استانی ستاد مردمی حامیان آیت الله رییسی ...

https://t.me/bamardomtaouj

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
143
381
1637386
شنبه، 01 ارديبهشت 1403

گالری تصاویر

No result...