A+ R A-

"یادداشت های نماز جمعه ای"؛1400/12/06

 

 

بسمه تعالی

 توصیه به تقوا همیشه موثر است بویژه از جایگاه و پایگاه نماز جمعه .خطیب محترم جمعه تبیین شیرینی از فعل و پاداش های آن مبتنی بر آیات و روایات ارائه کرد .

 اوج تقوا آن است که به خودنگهداری برسد یعنی نیرویی در درونش شکل گیرد که حتی در محیط گناه آمیز هم قرار گرفت پاک بماند .

 در آستانه شهادت انیس زندان های  هارون حضرت امام موسی بن جعفر علیه السلام چه خوب است او را خوب تر بشناسیم و به سیره قیمه اش تاسی کنیم .

 بعثت پیامبر اسلام صلی الله علیه وآله موسم رستاخیز و قیام علیه اصنام و پاره کردن زنجیرهای بردگی و تمسک به حبل توحید است . رسول خدا اسوه و قدوه انسان های خدا محور است و تکریم این ایام ، تعظیم شعائر الهی است .

 در خصوص مسایل اجتماعی و مدیریتی کاش در سطوح مختلف ، به جای مدیران پروازی و غیر بومی مدیران محلی و مقیم در حوزه کاری منصوب شوند .

 حفظ و حراست از اموال عمومی و بهره گیری درست از آن به نفع مردم یک وظیفه اساسی حاکمیت است .

 انقلاب اسلامی در این بیش از چهار دهه آثار داخلی و بین المللی فراوانی داشته است . به نظر می رسد دولت سیزدهم در راستای اهداف و شعارهای انقلاب اسلامی منطبق ترین دولت پس از انقلاب باشد . بهره گیری از همه ظرفیت های ملی و منطقه ای در عرصه های اقتصادی سیاسی امنیتی و بویژه همسایگان بسیار مهم است . سفر به قطر و پیوستن به پیمان شانگهای و .. در همین راستاست . ما به جای افتادن یک جانبه به دامن غرب در راستای سیاست نه شرقی نه غربی باید توازن در ارتباطات عزتمندانه با همه دنیا بویژه همسایگان را جدی بگیریم .

 سیاست و سیره مقاومت ملت ایران الحمد لله ثمرات خود را داده است و دشمنان هم این واقعیت را درک کرده اند .

 

 ملاحظه :

- بارها گفته ام متدینان و انقلابی ها باید تلاش کنند بیشتر  اثباتی در صحنه باشند برای مثال حدود نهصد نماز جمعه در کشور برگزار می شود اگر از هر نماز جمعه تنها ۵۰ نفر مطالبی تحت عنوان  « یادداشت های نماز جمعه ای » در فضای مجازی منتشر کنند حقیقتا یکی از مصادیق بارز نشر معروف به طور گسترده شکل خواهد گرفت .

 

_ چگونه است که دشمنان خارجی و دگراندیشان داخلی در تکثیر و نشر برخی حواشی نماز جمعه ها که عموما هم رذیلانه و  توام با تقطیع و تحریف است بیشتر از اصل اقامه این شعیره الهی که دوستداران دین و انقلاب باید پا به رکاب باشند اهتمام دارند ؟!

و...

 

۱۴۰۰/۱۲/۰۶

" با مردم تا اوج"

کانال اطلاع رسانی و بیان دیدگاه های آزاده سرافراز، #دکتر_قاسم_جعفری،معاون امور نظارت و هماهنگیِ معاونت پارلمانی ریاست جمهوری،نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی،...

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
69
233
1638359
سه شنبه، 04 ارديبهشت 1403

گالری تصاویر

No result...