A+ R A-

یادداشت های نماز جمعه ای ؛ 1401/01/25

  یادداشت های نماز جمعه ای ؛ 1401/01/25

 

هفته گذشته به هر دلیلی حال نوشتن نداشتم . شاید هم مطلب دندان گیری که این قلم ضعیف را به حرکت وادارد بر سمعم نرسید .

خطیب جمعه بنا دارد در چهار جمعه رمضانیه در مقوله "معاد" سخن بگوید ؛ یوم ینفخ غی الصور فتاتون افواجا .باید مراقب بود در زمره مسخ شدگان امت رسول الله صلی الله علیه و آله محشور نشویم . 

باید تلاش کنیم هر روز گام بهتری برای صلاح و سداد خود بر داریم .من ساوا یوماه فهو مغبون . به توصیه حضرت مسیح مبادا گرفتار زرق و برق اهل دنیا شویم . پیامبر (ص) فرمود در قیامت طعام معمولی لباسی که ساتر است و خانه که او را ماوا دهد سوال نمی کنند مازاد بر آن را باید پاسخگو باشی .

در آستانه ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی هستیم که امام ره برای صیانت از آن در برابر بدخواهان و آنان که می خواستند ارتس را منحل کنند ایستاد و ارتش هم در همه مقاطع از همان ایام  انقلاب ،  دفاع مقدس ، دفاع از حرم و حوادث طبیعی خرد و کلان در کنار مردم ماند .

امام مجتبی علیه السلام پرچمدار مبارزه با نفاق بود به رغم طعنه ها و نامردمی ها به رسالت خود در حفظ وحدت امت پیامبر ص  عمل کرد .موافق نامه صلح با معاویه را در همین راستا انجام داد .

در این ایام که ذکر امام #علی و ایام شهادتش در پیش است کاش نگاهی عمیق تر به #نهج_البلاغه داشته باشیم .

شرایط منطقه از جمله تحولات پاکستان ،، یمن و غیره وارد مقطع جدیدی شده است سعودی تلاش در تجزیه یمن دارد .شرایط خاص صهیونیست ها آنچه در عراق و لبنان می گذرد و غیره این پیام را برای ما دارد که باید هر روز قوی تر شویم . در عرصه نظامی ، اقتصادی علمی و تولید دانش بنیان و..باید به همت جوانان و ارباب علم و دانش گام های بلند بر داریم .

حاشیه ها ؛

- خانم فاطمه قاسم پور نماینده #تهران در ورودی شبستان نماز جمعه میز خدمت دایر کرده بود تا خواسته ها و نظرات شهروندان و نمازگزاران را بشنود .

- در آستانه ۲۹ فروردین حضور یگانی از ارتشیانِ قهرمان با همراهی  فرماندهی شان و سخنرانی ایشان جلوه زیبایی به مراسم نماز جمعه بخشیده بود .

ارتش در واقع خود یکی از عوامل تولد انقلاب شد . در غائله کردستان ارتش در کنار بسیج و سپاه شرِّ تجزیه طلبان و طایفه نفاق را خنثی کرد . در دفاع مقدس ارتش جانانه در میدان بود . در بلایای طبیعی همیشه در صحنه بوده است . در جریان زلزله بم ، زلزله کرمانشاه سیل خوزستان ، پل دختر ، آق قلا ، بلیه فراگیر کرونا و.. به خوبی وظیفه خود را انجام داد . صنعت دفاعی ایران امروز حرف اول را در منطقه می زند . در اول انقلاب فقط دو نوع فشنگ ژ۳ و کلت ۹ میلی متری تولید می کردیم و امروز ۳۵۰ نوع محصول نظامی دفاعی تغییر دهنده معادلات تولید می کنیم .

 

با مردم تا اوج"

کانال اطلاع رسانی و بیان دیدگاه های آزاده سرافراز، #دکتر_قاسم_جعفری،معاون امور نظارت و هماهنگیِ معاونت پارلمانی ریاست جمهوری،نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی،...

https://t.me/bamardomtaouj

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
195
206
1622102
پنج شنبه، 09 فروردين 1403

گالری تصاویر

No result...