A+ R A-

یادداشت/دومین نشست مشترک دولت و مجلس؛1401/01/28

 

دومین نشست صمیمی مشترک مجلس و دولت در تاریخ ۱۴۰۱/۰۱/۲۸ به همت معاونت امور مجلس ریاست جمهوری در سالن اجلاس سران برگزار گردید.یادداشت/دومین نشست مشترک دولت و مجلس؛1401/01/28

 

 

در این نشست تعدادی از کمیسیون ها و فراکسیون ها اعم از کمیسیون های اقتصادي، فرهنگی،کشاورزی و اجتماعی نظرات خود را در مسائل مختلف مطرح نمودند؛ معاون اول رئیس جمهور،معاون امور مجلس و ... نیز به صحبت پرداختند.

در پایان رییس مجلس به بیان نظرات خود پرداخت و حسن ختام جلسه سخنان رییس محترم جمهور بود که ایشان علاوه بر پاسخ به سوالات مختلف نمایندگان، به تعامل دولت با مجلس نیز اشاره نمودند و به ادامه دار بودن این جلسات تاکید داشتند.

نکته مهم در صحبت های آقای رییسی عزم جدی دولت برای عبور از مشکلات با برنامه ریزی دقیق بود و به این نکته نیز اشاره کردند که ما  چاره ای جز موفقیت نداریم که البته،میزان آن، بسته به تلاش جمعی ما دارد؛دولت کار خود را با جدیت ادامه می دهد و ان شاءالله گشایش هایی هم در پیش است.ایشان همچنین سوال کردن مجلسی ها از وزرای  دولت را حق قانونی قوه مقننه دانست اما به این مسئله نیز تاکید داشتند که نباید در این روند،با توجه به مسیر طولانی ای که در پیش است،روحیه اعضای کابینه تضعیف شود چرا که این تضعیف در نهایت به ضرر کل جامعه در همه ابعاد منجر خواهد شد.لذا علی رغم نظرات و سلیقه های متفاوت،انتظار می رود که مسائل با همکاری جمعی حل و فصل شود.یادداشت/دومین نشست مشترک دولت و مجلس؛1401/01/28

همچنین تاکید شخص آقای رییس جمهور بر هوشیاری مسئولان بود و به این موضوع هم اشاره نمودند که عده ای در فضای مجازی با برخی اقدامات، از جمله توییت زدن،سعی در القا کردن این را دارند که بدنه دولت با یکدیگر در اختلاف اند و در واقع می خواهند دل دولتی ها را خالی کنند که این امر سبب دور شدن از اهداف تعریف شده می گردد؛لذا باید با چنین اقداماتی هوشمندانه برخورد کرد و تحریک بین مجلس و دولت به سود هیچ کدام از طرفین نخواهد بود؛ اکثر نمایندگان هم با نظر جناب آقای رییس جمهور موافق بودند و برگزاری چنین جلساتی را راه گشا دانستند.

همچنین از ویژگی های بارز این جلسه  می توان به صمیمیت موجود در میان مجلسی ها و دولتی ها اشاره کرد که این صمیمیت،همچون سایر جلسات، بر سر سفره افطار نیز مشهود و البته طبیعی بود.

 

امید است با توکل بر خدا،همکاری،همیاری و پشتیبانی ملت عزیز ایران از مشکلات عبور کرده و همچون گذشته شایستگی نظام اسلامی را بر جهانیان ثابت نماییم.

ان شاء الله.

 

️" با مردم تا اوج"

کانال اطلاع رسانی و بیان دیدگاه های آزاده سرافراز، #دکتر_قاسم_جعفری،معاون امور نظارت و هماهنگیِ معاونت پارلمانی ریاست جمهوری،نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی،...

https://t.me/bamardomtaouj

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
252
381
1637495
شنبه، 01 ارديبهشت 1403

گالری تصاویر

No result...