A+ R A-

یادداشت های نماز جمعه ای؛1401/03/27

یادداشت های نماز جمعه ای؛1401/03/27

تقوا یعنی تلاش کنیم قلب و زبان و عملمان یکی باشد . مومنان باید خیرخواه هم باشند . حق مومن بر مومن تا سی مورد هم شمرده شده است از سلام و مصافحه تا عیادت و هدیه دادن و خیرخواهی برای هم و..

امام رضا ع فرمود هر امامی عهدی بر دوش تابعانش دارد . در زمان رحلت امام باید به زیارت او رفت . زیارت آداب فراوانی دارد . ادعیه ماثور در زیارت مهم است اما ارتباط برقرار کردن و به زبان و حال خود زیارت کردن بسیار ارزشمند است . برقراری ارتباط معنوی با امام جلای قلب در پی دارد . انجام عهد امام ع یعنی انجام عهد خداوند .

آثار سفر رییس جمهور ونزوئلا در ابعاد مختلف سیاسی اقتصادی صنعتی و غیره بسیار مهم بود . تحویل کشتی غول پیکر ساخت ایران به ونزوئلا مایه افتخار است .

تهدید مستقیم رییس رژیم صهیونیستی علیه ایران نشان از شکست همه سیاست ها و تحریم ها و غیره علیه ایران است . آن ها می خواهند سیاست هزار ضربه چاقو را علیه ما را اعمال کنند پلی یچبیشتر خودشان ضربه خواهند دید . تمام ماجراجوهای صهیونیست ها تلاش برای انحراف افکار عمومی از وضعیت فلاکت بار داخل سرزمین های اشغالی است . دولت فعلی رژیم صهیونیستی در حال فروپاشی است . دست درازی رژیم صهیونیستی به معادن منابع مشترک گاژی با لبنان در واقع فعال کردن گسل های مقاوت علیه این رژیم است که موجودیت اش را در معرض قرار می دهد .

جنگ هیبریدی دشمن را باید مومنانه دید . در جنگ احزاب از اتحاد مشرکان و کفار منافقان جاخوردند و به خداوند سوء  ظن پیدا کردند گفتند خدا و رسولش به ما وعده غیر واقعی و غرور دادند اما مومنان در چنان صحنه ایمانشان به وعده صدق الهی بیشتر شد .

امام رضا فرمود دوست شما دوستان دوست شما و دشمنان دشمن شما در واقع در زمره دوستانند . با این حساب شرایط و مواضع امروز امثال روسیه و چین برای ما یک فرصت است . شرایط امروز مصداق بارز جنگ اراده هاست و ان شاء  الله دشمن منکوب خواهد شد . ماه راه امام و شهیدان را به خوبی پیش خواهیم برد و پرچم  انقلاب به امام منتظر تحویل خواهد شد .

استعفای جریان مقتدی صدر در واقع برای لنحلال پارلمان عراق بود اما با توجه به ظرفیت قانونی در عراق امیدواریم نیروهای دیگر جایگزین شود و کارها خوب پیش رود .

 

️" با مردم تا اوج"

کانال اطلاع رسانی و بیان دیدگاه های آزاده سرافراز، #دکتر_قاسم_جعفری،معاون امور نظارت و هماهنگیِ معاونت پارلمانی ریاست جمهوری،نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی،...

 

https://t.me/bamardomtaouj

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
134
210
1622251
جمعه، 10 فروردين 1403

گالری تصاویر

No result...