A+ R A-

یادداشت دکتر قاسم جعفری در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

 

 

یادداشت دکتر قاسم جعفری در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

 

بسمه تعالی

« { یُرِیدُونَ لِیُطۡفِـُٔوا۟ نُورَ ٱللَّهِ بِأَفۡوَ ٰهِهِمۡ وَٱللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِۦ وَلَوۡ كَرِهَ ٱلۡكَـٰفِرُونَ }

[سوره الصف: ۸] »

ملت شریف ایران خوب می دانند که انقلاب اسلامی آنان بساط ظلم و غارتگری جهان استکبار را بر هم زد و آنان را که منافع و ثروت  ملت ها را چون طعامی راحة الحلقوم و بی هیچ دغدغه از بازخواست های بعدی می بلعیدند دچار خواب های آشفته کرد .آنان در ایجاد گروه هایی خلق الساعة با نشان های مذهبی ، قومیتی سیاسی و ..مثل وهابیت بهائیت منافقین القاعده داعش وغیره مهارت باورنکردنی دارند اما انقلاب اسلامی و بازوان توانمندش که تکیه بر قدرت لایزالی خداوند داده اند هر روز که گذشت روزگار این گروه های بی ریشه ، خون آشام و تروریست و تروریست پرور و اربابان سیه رویشان را تیره و تار تر کردند . سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افتخارش آن است که نهادی نظامی مدنی ، یادگار خمینی کبیر « ره » و برخاسته از دل قانون اساسی بزرگ ترین انقلاب اجتماعی و کبیر سده های اخیر است . باید پذیرفت که رویارویی غرب طغیان گر شامل رژیم جهانخوار ایالات متحده دولت های زبون و بی حیثیت اروپای غربی به عنوان سگان دست آموز امریکا و فرزندان نامشروع عبری عربی شان در منطقه با ایران بزرگ و جبهه مقاومت به لحظه های مصافی سرنوشت ساز رسیده است .امضای گله وار اعضای پارلمان اروپا پای چنین حرکت ضد بشری  علامت فرو رفتن آنان در حضیض استیصال است. گذشته از مغایرت صریح این حرکت بی مبنا با قواعد رایج بین المللی آنان بهتر از هر کسی می دانند که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقام صیانت از مرزهای اعتقادی زمینی فرهنگی و تمدنی مردم این سرزمین چه بلایی بر سر خواب ها و  رویاهای شتری شان آورده است . آنان داعش را آورده بودند که لااقل سی سال مترسکی جنایتکار بر سر ملت های منطقه باشد و از جانب آن گاوهای شیرده زیادی را که خود بر ملتها حاکم کرده اند مدام بدوشند اما حاج قاسم شهید و سپاه رشید این ملت با آگاه سازی نظام بخشی، آموزش  و به کارگیری فرزندان ملت ها در کمتر از سه سال بنیان تاریکی خشم و ترور داعشی ها را بر سر آمران ، سازندگان و مباشران آوار نمود . کسانی که فقط برای شعله ور نگه داشتن فتنه اخیر میلیاردها هزینه کردند اما تنها زحمت ما شد و عرض خویش بردند در واقع در پی فرو نشاندن خشم توام با یاس خود با این حرکات هیستریک هستند .عملکرد سپاه پاسداران در گذر زمان و هنگامه شورش های اجتماعی دشمن ساخته و فتنه های ترکیبی چند لایه و پرگستره حقیقت معنایی آن پیر فرزانه را ثابت کرد که فرمود « اگر سپاه نبود کشور هم نبود ». اروپاییان بدانند که دست و پازدن هایشان در زنده کردن مشتی خائن ، آدم کش و جلاد فراری با اسم و رسم های بزک شده موجب فریب این مردم نخواهد شد سپاه پاسداران همچون سایر بازوان نظامی و امنیتی در دل این ملت خانه دارد و ابراز غضب پیاده و سواره نظام ابلیس در قالب پارلمان اروپا یا هر نهاد بی مایه و مدعی دیگر باعث افزایش آبروی این شرافتمندان و سپید رویان سبز پوش خواهد بود .

 بر خود فرض می دانم ضمن آن که اقدام بی خردانه موش های لمیده در ویرانه اخلاقی ای به نام پارلمان اروپا در تروریست نامیدن ضد تروریست ترین ارگان نظامی جهان را به شدت محکوم کنم پشتیبانی همه جانبه خود را از این سربازان ولایت حامیان ملت و حافظان مرزهای اعتقادی خاکی و تمدنی با کمال افتخار اعلام نمایم .

در این جا از تمامی مسوولان دست اندرکار و متولیان امور بویژه مجلس شورای اسلامی به طور قطع می خواهم تا انقلابی ترین و پشیمان سازترین اقدامات قانونی را علیه سیه رویان مدعی دروغین حقوق بشر در اسرع وقت اعمال نمایند .

به قول امام علی علیه السلام هر چند در روزگاری عنود و زمانی تیره زندگی می کنیم که خوب را بد می شمارند و ظالمان هر روز سرکش تر می شوند اما در سایه امتثال اوامر رهبر حکیم و پر صلابت حضرت امام خامنه ای مد ظله مبنی بر جهاد تبیین ، به عنوان یک سرباز دانشگاهی و عضو هیات علمی آن پیر فرزانه در این نبرد اندیشه ها و چکاچک جنگ شناختی با هشیاری تمام و به کارگیری درست و به موقع بیان و بنان سهم خود را در تقویت جبهه حق و تحصیل نصر و ظفر نهایی در برابر تاریکی کفر و شرک و الحاد و نفاق و طاغوت ابلیس به خوبی ادا خواهم کرد . الا ان نصر الله قریب .

 

قاسم جعفری /

۱۴۰۱.۱۰.۳۰

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
137
381
1637380
شنبه، 01 ارديبهشت 1403

گالری تصاویر

No result...