A+ R A-

نوع دفاع وزیر پیشنهادی علوم در رای وی بسیار موثر است

نوع دفاع وزیر پیشنهادی علوم در رای وی بسیار موثر استخبرگزاری شبستان: عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه نوع دفاع اشتیانی از برنامه‌هایش در رای وی بسیار موثر است گفت: امیدواریم هر چه خیر است پیش بیاید.

قاسم جعفری، عضو کمیسیون اموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به معرفی دانش آشتیانی به عنوان وزیر پیشنهادی علوم از سوی رییس جمهور به خبرنگار شبستان گفت: هنوز در مراحل اولیه بررسی هستیم و متاسفانه سیگنال اولیه مجلس در این زمینه مثبت نبود و دلیل نیز بیشتر به رفتار رییس جمهور برمی‌گشت. تا به اقای وزیر.

وی با بیان اینکه در رابطه با وزیر یک سری اطلاعات پراکنده وجود دارد که ما انها را با دقت مورد بررسی قرار می دهیم اظهار کرد: عده ای از نمایندگان در سوابق علمی اقای وزیر اظهار کردند: این سوابق معمولی است و در بحث های سیاسی موارد مختلفی ذکر می شود موضع گیری هایی داشته اند که اقای دانش اشتیانی معتدل نیست ولی ما هنوز به جمع بندی برای اظهار نظر نهایی نرسیده‌ایم.

جعفری تصریح کرد: امیدواریم وزیر بیایند و به درستی برنامه هایشان را تبیین کنند زیرا تبیین برنامه‌ها می تواند در جذب آرا موثر باشد زیرا پاسخگویی به دغدغه‌های نمایندگان و همچنین ارایه نوع ارایه رییس جمهور و نوع دفاع رییس جمهور همه در رای وزیر تاثیر دارد.

وی در مورد اینکه ایا عدم رای اعتماد مجدد به وزیر پیشنهادی تنش میان مجلس و دولت بیشتر نمی کند گفت: ما فکر می کنیم رییس جمهور در این قضیه سه ماه وقت داشت و نیاز نبود بگذارند در روزهای آخر وزیر معرفی کنند که مجلس را در تنگنا قرار دهد و مجلس بگوید چون روزهای آخر است باید رای بدهد.

وی تاکید کرد: اگر نمایندگان قسم یاد کرده اند و قطعا براساس قمسشان باید مصالح کشور را بین خودشان و خدایشان حجت شرعی داشته باشند و لذا فکر می کنم هر کدام از نمایندگان برای ابراز مخالفت یا موافقت خود باید دلایل کافی داشته باشند و به حجت شرعی رسیده باشند و امیدواریم انچه که خیر است اتفاق بیفتد.

پایان پیام/

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
186
437
1642382
پنج شنبه، 13 ارديبهشت 1403

گالری تصاویر

No result...