A+ R A-

وزیر علوم برخورد با گروه‌های افراطی را در عمل نشان دهد/ پویایی دانشگاه‌ها نتیجه به حاشیه نرفتن است

وزیر علوم برخورد با گروه‌های افراطی را در عمل نشان دهد/ پویایی دانشگاه‌ها نتیجه به حاشیه نرفتن استسخنگوی کمیسیون آموزش مجلس گفت: دانشگاه‌ها نیازمند پویایی و آرامش است که این امر جز با ممانعت از فعالیت‌های گروه‌های سیاسی در دانشگاه‌ها و نیز جلوگیری از به حاشیه رفتن دانشجویان و دانشگاه محقق نمی‌شود.

خبرگزاری فارس: وزیر علوم برخورد با گروه‌های افراطی را در عمل نشان دهد/ پویایی دانشگاه‌ها نتیجه به حاشیه نرفتن است.

قاسم جعفری نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به فرا رسیدن 16‌آذر (روز دانشجو) گفت: 16 آذر نماد استکبارستیزی ملت ایران و متعلق به نظام جمهوری اسلامی است؛ 16 آذر از همان سال 32 نشانه مبارزه با استبداد و استکبار بود و در ادامه راه نیز همواره دانشجویان چه در داخل و چه در خارج از کشور ثابت کردند که در کنار رهبران دینی و امام خمینی(ره) هستند.

وی افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی با توجه به ماهیت حق طلبی، مظلوم‌نوازی و ظلم‌ستیزی جمهوری اسلامی ایران قشر دانشجو همواره در کنار نظام و در صحنه‌های مختلف از جمله دفاع مقدس، جنگ فرهنگی و جنگ نرم حضور داشتند.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس اظهارداشت: دانشجو و دانشگاه متعلق به نظام جمهوری اسلامی است گرچه برخی‌ها زمزمه‌هایی را دارند که دانشجو و دانشگاه را به نفع دیگری مصادره کنند اما دانشجو و دانشگاهیان با ادبیات دینی و ایمانی خود همراه نظام هستند.

جعفری با بیان اینکه دانشجویان همیشه آزادانه مطالب خود را مطرح می‌کنند، خاطر نشان کرد: آرامش و پویایی 2 موضوعی است که ما در دانشگاه‌ها به آن نیاز داریم و آرامش دانشگاه‌ها زمانی محقق می‌شود که دانشگاه جولانگاه برخی گروه‌های سیاسی که به دنبال آمال خود هستند نشود و پویایی نیز نتیجه به حاشیه نرفتن است.

وی افزود: وزیر علوم باید بداند زمانی موفق خواهد بود که آنچه را که در مورد برخورد با گروه‌های افراطی در جلسات کمیسیون‌ها و فراکسیون‌های مجلس مطرح کرد در عمل در دانشگاه‌ها به انجام برساند و آلت دست این و آن نباشد.

انتهای پیام/

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
3
293
1644946
چهارشنبه، 19 ارديبهشت 1403

گالری تصاویر

No result...