A+ R A-

مسئولان محیط زیست بادهای خدادادی را به پای تدبیر خود گذاشتند/ بنزین وارداتی دردی از آلودگی دوا نکرد

مسئولان محیط زیست بادهای خدادادی را به پای تدبیر خود گذاشتند/ بنزین وارداتی دردی از آلودگی دوا نکردنماینده مردم بجنورد در مجلس گفت: در ابتدای فصل سرما بادهایی وزید و ما شاهد آلودگی نبودیم، مسئولان محیط زیست هم این بادهای خدادادی را به پای تدبیر خود گذاشتند.

خبرگزاری فارس: مسئولان محیط زیست بادهای خدادادی را به پای تدبیر خود گذاشتند/ بنزین وارداتی دردی از آلودگی دوا نکرد

قاسم جعفری نماینده مردم بجنورد مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با اشاره به آلودگی‌ هوای تهران و چند شهر بزرگ دیگر گفت: برخی از مسئولان دلیل اصلی آلودگی هوار را بنزین‌های تولید داخل می‌دانستند و با این بهانه روی به واردات بنزین آوردند.

وی با بیان اینکه اخیرا شاهد تلاش‌های زیادی توسط برخی‌ها برای واردات بنزین بودیم، افزود: چندین هزار خودرو در سطح کشور در حال تردد هستند، این خودروها روزانه هرکدام چندین لیتر بنزین استفاده می‌کنند. حال تصور کنید که اگر در بحث بنزین ما را تحریم کنند چه مشکلاتی پیش خواهد آمد. خیابان‌های ما چه وضعیتی پیدا خواهند کرد.

جعفری با بیان اینکه بنزین وارداتی دردی از آلودگی دوا نکرد، افزود: برخی مسئولان راه حل برطرف کردن مشکل آلودگی هوا را در واردات بنزین دیدند. در همان ابتدای فصل سرما به خاطر بادهایی که می‌وزید ما شاهد آلودگی نبودیم، و مسئولان محیط زیست بادهایی را که خدا می‌فرستاد به پای تدبیر خود گذاشتند، ولی وقتی وزش بادها قطع شد آلودگی شهرهای بزرگ و صنعتی ما را فرا گرفت.

این نماینده مجلس تصریح کرد: باید تولید داخل را تقویت کنیم. نگاه ما باید به درون باشد. ما تلاش‌های بسیاری برای تولید بنزین در داخل کشور داشته‌ایم. درست نیست به بهانه‌های نادرست و سیاسی بازی تولیدات داخل را نادیده بگیریم.

انتهای پیام/

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
17
293
1644960
چهارشنبه، 19 ارديبهشت 1403

گالری تصاویر

No result...