A+ R A-

حضور وزیر راه و شهرسازی برای پاسخ به سئوال نماینده بجنورد در مجلس

حضور وزیر راه و شهرسازی برای پاسخ به سئوال نماینده بجنورد در مجلسنماینده مردم پنج شهرستان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی از حضور وزیر راه و شهرسازی برای پاسخ به سئوالات وی در خانه دولت خبر داد.

خبرگزاری فارس: حضور وزیر راه و شهرسازی برای پاسخ به سئوال نماینده بجنورد در مجلس قاسم جعفری دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: بر اساس برنامه قرار است تا مقام عالی وزارت راه و شهرسازی فردا در کمیسیون عمران مجلس حضور یابد.

وی محور سئوالات خود از وزیر راه و شهرسازی را در زمینه محور بجنورد، آشخانه، چمن بید به جنگل گلستان عنوان کرد و گفت: عدم اجرای طرح راه‌آهن گرگان، بجنورد به مشهد از محورهای این نشست خواهد بود.

نماینده مردم شهرستان‌های بجنورد، مانه وسملقان، راز و جرگلان، گرمه، جاجرم در مجلس شورای اسلامی پایین بودن شاخص راه روستایی نسبت به میانگین کشوری را از دیگر محورهای سئوال خود از آخوندی برشمرد.

وی بیان داشت: بر اساس آمار خراسان شمالی در شاخص راه روستایی نسبت به میانگین کشوری فاصله دارد. به گفته دبیر مجمع نمایندگان خراسان شمالی پروژه‌های راه‌سازی روستایی که اکنون در استان در حال اجرا بوده هم دچار رکود است.

نماینده مردم شهرستان‌های بجنورد، مانه وسملقان، راز و جرگلان، گرمه، جاجرم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وزارت راه و شهرسازی باید برای ارتقای شاخص‌ها از جمله راه روستایی نگاه ویژه‌ای را کند.

وی افزایش اعتبارات برای اجرای راه‌های روستایی استان را از مطالبات نمایندگان عنوان کرد.

انتهای پیام

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
257
359
1644907
سه شنبه، 18 ارديبهشت 1403

گالری تصاویر

No result...