A+ R A-

بررسی طرح واگذاری مدارس به بخش خصوصی/آموزش استفاده صحیح از آب شرب در کتاب دانش آموزان

 بررسی طرح واگذاری مدارس به بخش خصوصی/آموزش استفاده صحیح از آب شرب در کتاب دانش آموزانسخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس٬ بررسی طرح واگذاری مدارس به بخش خصوصی در کمیسیون متبوعش خبر داد و گفت: معاونت تطبیق قوانین و همچنین دیوان محاسبات در خصوص قانونی بودن این نوع واگذاری‌ها اظهار نظر خواهند کرد.

قاسم جعفری در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت٬ در تشریح جزییات جلسه امروز سه‌شنبه(14 بهمن‌ماه) کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس٬ گفت: بررسی طرح واگذاری مدارس به بخش خصوصی در این جلسه بررسی و در این رابطه مقرر شد کمیسیون از معاونت تطبیق قوانین و همچنین دیوان محاسبات در خصوص اینکه آموزش و پرورش بر چه مبنایی این اقدام را انجام داده استعلام شود.

نماینده مردم بجنورد٬ مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی٬ از بررسی طرح ساماندهی خدمات‌رسانی به روستاها در جلسه امروز کمیسیون آموزش مجلس خبر داد و تصریح کرد: این طرح با حضور مسئولان این حوزه بررسی و پیشنهاد ما این بود که در شورای عالی این طرح وزیر آموزش نیز در کنار سایر وزرا حضور داشته باشد.

وی ادامه داد: 8 ماده از لایحه شوراهای حل اختلاف بررسی و کلیات آن نیز به تصویب رسید.

این نماینده مردم در مجلس نهم٬ از بررسی طرح یک‌ فوریتی بهینه‌سازی مصرف آب شرب در کمیسیون آموزش مجلس خبر داد و تصریح کرد: طبق این طرح آموزش و پرورش باید به آموزش روش استفاده از آب شرب در کتب خود بپردازد.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی٬ یادآور شد: در جلسه امروز این کمیسیون قرار بود وزیر علوم٬ تحقیقات و فناوری حضور داشته باشد که به دلایلی این حاضر نشدند از این رو رئیس کمیسیون آموزش مجلس از این موضوع گلایه کرد./

پایان پیام

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
899
387
1641026
یکشنبه، 09 ارديبهشت 1403

گالری تصاویر

No result...