A+ R A-

موانع واگذاری زمین سبب فرار سرمایه گذاران از خراسان شمالی می شود

موانع واگذاری زمین سبب فرار سرمایه گذاران از خراسان شمالی می شودنماینده مردم پنج شهرستان خراسان شمالی گفت: موانع متعدد واگذاری زمین به سرمایه گذاران در این استان سبب فرار سرمایه گذاران از خراسان شمالی می شود.

قاسم جعفری در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به این که مشکلات موجود در برابر واگذاري زمين به سرمايه گذاران در خراسان شمالي بسیار جدي است، اضافه کرد: واگذاري زمين به سرمايه گذاران در استان با مشكلات چند جانبه اي روبرو است كه در حال حاضر به مانعي براي سرمايه گذاري در خراسان شمالي تبدیل شده است.

وی اظهار داشت: واگذاري زمين به سرمايه گذاران اولين مرحله از سرمايه گذاري است كه متاسفانه اين موضوع در خراسان شمالي به مشكل اساسي تبديل شده و لازم است هر چه سریع تر پيگيري و رفع شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به وجود مشكلات و موانع واگذاري زمين در خراسان شمالی، افردي كه براي سرمايه گذاري در استان برنامه دارند با اين مشكل نسبت به سرمايه گذاري در این خطه بدبين شده و سرمايه گذاري خود را به محل ديگري انتقال مي دهند.

جعفري تصريح كرد: تا زماني كه مشكل واگذاري زمين در استان وجود داشته باشد برگزاري جلسات متعدد در خصوص سرمايه گذاري نتيجه اي نخواهد داشت.

نماينده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اينكه واگذاري زمين تنها بخشي از مشكلات سرمايه گذاران در استان است، گفت: مشكلات ديگري نيز از جمله زمان طولانی برای پاسخگويي به استعلامات نیز به مانعي براي سرمايه گذاري و جذب سرمايه گذار در استان بدل شده است.

وي افزود: تسهيل در واگذاري زمين، روند و مراحل سرمايه گذاري براي سرمايه گذاران مي تواند مشكلات سرمايه گذاري در خراسان شمالي را تا حد زیادی رفع كند.

جعفري تصريح كرد: اگر همكاري و مشاركت در واگذاري زمين براي اجراي طرح هاي خدماتي، توليدي و صنعتي صورت پذيرد در ايجاد اشتغال نيز تاثير مي گذارد.

وي با اشاره به اينكه در استان آسيب و چالش هاي بسياري در بخش هاي مختلف وجود دارد، تاكيد كرد: بايد طبق فرمايشات مقام معظم رهبري با نگاه جهادي گام برداشت.

این نماینده مجلس اضافه کرد: همچنين مي بایست اقتصاد مقاومتي در استان نمود جدي پيدا كند چراكه عبارت ها و گفتارها كافي نيست و تنها با عمل مي توان به اقتصاد مقاومتي دست يافت.

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
323
608
1646630
شنبه، 22 ارديبهشت 1403

گالری تصاویر

No result...