A+ R A-

امام جمعه بجنورد: رزمایش پیامبر اعظم (ص) نمایش قدرت ایران در منطقه بود

 امام جمعه بجنورد: رزمایش پیامبر اعظم (ص) نمایش قدرت ایران در منطقه بودقائم مقام نماینده ولی‌ فقیه در خراسان شمالی و امام ‌جمعه بجنورد رزمایش پیامبر اعظم (ص) در دریای عمان و تنگه هرمز را بزرگترین نمایش قدرت ایران و مظهر توانمندی کامل نظامی کشور دانست.

رزمایش پیامبر اعظم (ص) نمایش قدرت ایران در منطقه بود

به گزارش خبرنگار اترک نیوز، حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی ،امام جمعه بجنورد در خطبه های این هفته نماز جمعه در مصلای امام خمینی (ره) بجنورد اظهارکرد: این رزمایش نشان داد قدرت نیروهای مسلح ما در منطقه بی نظیر و بلامنازع است.

وی افزود: پیام این رزمایش این است که توان رزمی و دفاعی کشور جمهوری اسلامی ایران به جایی رسیده است که از پیشرفته ترین تاکتیک ها و تکنیک ها برخوردار است و می تواند در مقابل هر دشمنی مقابله کند .

قائم مقام نماینده ولی‌ فقیه در خراسان شمالی تاکید کرد: ایران امروز با ایران 36 سال پیش تفاوت بسیاری دارد بطوری که به لحاظ قدرت های علمی و نظامی به حدی رسیده که چنانچه دشمن اشتباهی بکند و نیت سو به ایران داشته چنان سیلی بخورد که نتواند از جایش بلند شود.

حجت الاسلام یعقوبی در ادامه با اشاره به برگزاری رزمایش عاشقان حضرت محمد(ص) در استان نیز گفت: بسیجیان استان نیز ضمن نشان دادن آمادگی های خود نشان دادند که عاشق همان پیامبری هستند که دشمنان به آن جسارت می کنند.

وی در ادامه به ناآرامی های موجود در یمن اشاره کردو گفت: ترس دشمن این است که انقلاب اسلامی دومی در دنیا شکل بگیردبه همین خاطر به دنبال تجزیه یمن به شمالی، جنوبی،شرقی و غربی است.

وی اظهار کرد: دشمنان الگو شدن ایران در استکبارستیزی را اتهام ما می خوانند و حال آنکه این گناه ما نیست چراکه امروزه مردم مظلوم دنیا نمی خواهند سرنوشت کشورهای خود را به اربابان بی عرضه و شاهان بی کفایت بسپارند.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور گفت: باید همه دست به دست هم دهیم و به دولت برای گذر از این شرایط حساس کمک کنیم.

حجت الاسلام یعقوبی با بیان اینکه یکی از راه های کمک به دولت پرداخت مالیات است،اضافه کرد: باید تمام ثروتمندان و کارخانه داران مالیات خود را بپردازند چراکه طبق دین و حکم مراجع تقلید نپرداختن مالیات خیانت و حرام است.

امام جمعه بجنورد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فضایل اخلاقی و سیره زندگی فاطمه زهرا(س) گفت: حرمت ایام فاطمیه پیش رو را داشته باشید ضمن خودداری از برگزاری مراسم شادی در این ایام با برگزاری مراسم های عزاداری عظمت این بانو را به نسل های بعد انتقال دهیم.

انتهای پیام/

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
90
194
1639606
جمعه، 07 ارديبهشت 1403

گالری تصاویر

No result...