A+ R A-

باید بنیه دفاعی‌مان را تقویت کنیم

 باید بنیه دفاعی‌مان را تقویت کنیمیک نماینده اصول‌گرای مجلس بر تقویت بنیه دفاعی کشورمان و تلاش در این زمینه تأکید کرد و گفت: باید برای حفظ عزت و دینمان تلاش کنیم و دشمن با این شرایط در مقابل ما قرار دارد و ما باید در برابر او ایستادگی کنیم.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت به نقل از ایسنا؛ قاسم جعفری با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری اظهار کرد: ماهیت انقلاب ما ماهیت ظلم‌ ستیزی است و دنیای استکبار در هیچ جا و هیچ شرایطی با ما کنار نمی‌آید.

این نماینده اصول‌گرای مجلس با تأکید بر این‌که باید بنیه دفاعی‌مان را تقویت کنیم، اظهار کرد: کشوری که توانمندی بالایی داشته باشد مانند کالای باقیمت است که دشمنان زیادی نیز دارد. اما ما باید برای حراست از تمدن و منابع کشورمان برای عزت و دینمان تلاش کرده و در هر شرایطی در مقابل دشمن بایستیم.

نماینده مردم بجنورد در مجلس همچنین اظهار کرد: اگر به تاریخ هم نگاه کنیم اسلام هیچ وقت آغاز کننده جنگ نبوده است. لذا ما هم هیچ وقت طمعی به جایی نداشته‌ایم و تنها از خودمان دفاع می‌کنیم.

جعفری تصریح کرد: مبنای دینی ما این است که نه به کسی ظلم کنیم و نه ظلم بپذیریم و این همان چیزی است که مبنای انقلاب اسلامی هم است.

انتهای پیام

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
901
387
1641028
یکشنبه، 09 ارديبهشت 1403

گالری تصاویر

No result...