A+ R A-

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی مطرح کرد انتخاب مدیران کل آموزش و پرورش با تایید شورای عالی انقلاب فرهنگی

 سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی مطرح کرد انتخاب مدیران کل آموزش و پرورش با تایید شورای عالی انقلاب فرهنگیسخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: طرحی در دستور کار کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی بوده که بر اساس آن مدیران کل آموزش و پرورش استان‌ها با تایید شورای عالی انقلاب فرهنگی عهده‌دار مسئولیت خواهند شد.

خبرگزاری فارس: انتخاب مدیران کل آموزش و پرورش با تایید شورای عالی انقلاب فرهنگی

قاسم جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با تبریک روز معلم به تمامی فرهنگیان اظهار کرد: در صورت نهایی شدن این طرح، وزیر آموزش و پرورش گزینه‌ای را برای این مسئولیت به شورای عالی انقلاب فرهنگی پیشنهاد و اعضا نسبت به بررسی آن اقدام خواهند کرد.

وی گفت: اکنون تایید نهایی برای انتصابات در دانشگاه‌های کشور توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی صورت گرفته که این اقدامی لازم و بایسته است.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با مهم خواندن بررسی انتصابات مدیران کل آموزش و پرورش تصریح کرد: باید افرادی این مسئولیت را با تایید شورای عالی انقلاب فرهنگی در دست بگیرند که دارای سوابق، تجربیات و توانمندی لازم برای این مسئولیت باشند.

نماینده مردم پنج شهرستان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی با مهم خواندن اهمیت تحقق برنامه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش گفت: لازم است تا مدیرانی این مسئولیت را عهده‌دار شوند که بتوانند اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را محقق سازند.

وی همچنین با برشمردن روز معلم، نقش فرهنگیان را در ابعاد مختلف تعلیم و تربیت در جامعه بسیار مهم مطرح کرد.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: به طور حتم نقش و جایگاه معلم در فرهنگ نقشی مهم و کلیدی است.

انتهای پیام/

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
557
293
1645500
چهارشنبه، 19 ارديبهشت 1403

گالری تصاویر

No result...