A+ R A-

نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی: خدمات دولت با ارائه آمار و گزارشات واقعی برای مردم تبیین شود

نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی: خدمات دولت با ارائه آمار و گزارشات واقعی برای مردم تبیین شودنماینده مردم خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان در هفته دولت باید با ارائه آمار و گزارشات واقعی به مردم شفاف سازی و خدمات دولت را برای مردم تبیین کنند.

قاسم جعفری در آستانه هفته دولت و سالروز شهادت شهیدان باهنر و رجایی، در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: هفته دولت، هفته تقدیر از خدمتگزارانی است که در طول سال با ارائه خدمات و تلاشهای خود، زمینه ارائه خدمت هرچه بیشتر به مردم را فراهم کرده اند.

وی اظهار داشت: لازمه این امر این است که در طول سال محصولی كاشته باشیم و در هفته دولت آن را درو كنیم، نه اینكه همه اقدامات و تلاشها در هفته دولت انجام شود.

نماینده مردم پنج شهرستان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی تصریح كرد: این اقدامات می تواند تلاش خادمان دولت در حوزه های مختلف اقتصادی، اجتماعی، آموزشی و زیرساختی باشد كه بدون شک ثمره آن نصیب مردم خواهد شد.

وی افزود: از شخص رئیس جمهور، دولت مردان و مسئولین در خواست می کنم تا در ارائه گزارشات و آمارهای واقعی به مردم، دقت لازم را داشته باشند.

جعفری اظهار داشت: یكی از مشكلات كشور و استان را ارائه گزارشات و آمارهای متناقض دانست و گفت: ارائه این گونه گزارشات شایسته و زیبنده نظام اسلامی نیست.

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم، راز و جرگلان گفت: متاسفانه ارائه آمار و اطلاعات گاهی اوقات در استان و کشور به گونه ای است كه ارائه آن از سوی چند دستگاه، مراكز آماری و نمایندگان به قدری با یکدیگر متفاوت است که امکان تصمیم گیری صحیح را از انسان سلب می کند.

وی در خصوص برگزاری هرچه بهتر برنامه های هفته دولت تصریح کرد: حركت به سوی واقعیت های جامعه، برنامه ریزی های جامع و مناسب، به دور از تشریفات، همراه با نقدهای زیبا و سازنده می تواند برگزاری برنامه های هفته دولت را نسبت به سالهای گذشته متمایز و پربارتر کند.

نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به اینكه انقلاب اسلامی با عنایت الهی و رهبری حضرت امام خمینی(ره) و وفاداری و حضور مومنانه مردم نجیب و آزاده ایران اسلامی به ثمر نشست، گفت: برای به ثمر نشستن این انقلاب هزینه‌های زیادی پرداخت و شهدای زیادی تقدیم انقلاب شدو به همین جهت امروز یكی از وظایف ما حفظ انقلاب و ادامه راه شهداست.

وی افزود: در تداوم راه انقلاب، شهیدانی همچون شهیدان رجایی و باهنر از بهترین یاران امام و انقلاب، از جان، مال و آبروی خود گذشتند و با خون خود درخت اسلامی را آبیاری کردند و اكنون باید مدیران و کارگزاران نظام اسلامی بی آلایش بودن، سادگی، تشریفاتی نبودن و سبک زندگی آنان را الگو و سرمشق خود قرار دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، دوم تا هشتم شهریورماه سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
105
194
1639621
جمعه، 07 ارديبهشت 1403

گالری تصاویر

No result...