A+ R A-

جعفری: تشکیل سازمان مبارزه با مفاسد اقتصادی، چاره این مبارزه نیست

 

جعفری: تشکیل سازمان مبارزه با مفاسد اقتصادی، چاره این مبارزه نیست قاسم جعفری نیز در مخالفت با اصل هشتادوپنجمی شدن طرح تشکیل سازمان مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: خدا لعنت کند مفسدین و به ویژه مفسدین اقتصادی و فرهنگی را که به دلیل فساد آنان این قوانین باید تصویب شود.

 

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وضع سلامت اقتصادی جامعه بحرانی است و ناامیدی از سازوکارهای موجود به تعبیر استان احمد توکلی که در این رابطه با او مشورت کردم، برای مبارزه با فساد وجود دارد و باعث شده حاکمیت و دلسوزان نظام را به این وادارد که دست تاسیس تشکیلات جدید در مبارزه با فساد شود.

 

وی ادامه داد: با وجود سازمان‌هایی مانند دیوان محاسبات، بازرسی کل کشور، حراست‌ها و وزارت اطلاعات، باید بحث تاسیس سازمان جدیدی برای مبارزه با فساد تشکیل شود. البته دغدغه طراحان این طرح قابل درک است.

 

جعفری گفت: حدود 30 میلیون حساب جعلی وجود دارد و برخی مراجع گفته‌اند از برخی از این حساب‌ها میلیاردها پول نامناسب جابجا می‌شود. حال سوال این است آیا این سازمان می‌تواند پاسخگو باشد؟

 

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس افزود: آیا سازمان مبارزه با مفاسد اقتصادی می‌تواند سازمان‌های دیگر را با خود هماهنگ کند؟ تشکیل این سازمان برای مبارزه با مفاسد اقتصادی را ضعیف می‌دانم و همچنان که مقام معظم رهبری تاکید کرده‌اند برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی نیاز به تشکیل ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی است، درخصوص مبارزه با مفاسد نیز نیاز به ستاد فرماندهی وجود دارد./

 

پایان پیام

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
35
902
1641064
دوشنبه، 10 ارديبهشت 1403

گالری تصاویر

No result...