A+ R A-

دکتر_قاسم_جعفری :  ما بر عهد خویش با شهیدان راه حق ، پیمان صادق بر استقرار سیره امامین انقلاب و تمسک عملی به ارزش های دینی و انقلابی ایستاده ایم .

 

✍پیام ???? #دکتر_قاسم_جعفری به مناسبت فرارسیدن سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران

دکتر_قاسم_جعفری :   ما بر عهد خویش با شهیدان راه حق ، پیمان صادق بر استقرار سیره امامین انقلاب و تمسک عملی به ارزش های دینی و انقلابی ایستاده ایم .

 

بسمه تعالی

 

انقلاب ما انفجار نور بود . امام خمینی "ره"

 

در آستانه  چهل و چهارمین بهار پر گل انقلاب اسلامی با افتخار و سرافرازی باید گفت این انقلاب هرگز به آرمان های اولیه اش خیانت نکرد و بر صراط مستقیمی که معمار بزرگش مبتنی بر آموزه های وحیانی و فضایل انسانی بنا کرده بود پای بند ماند . از نامردمی ها و جنود شیطان سیلی ها خورد لیک جوانمردانه و سرخ رو استوار ایستاد . برگریزان فرزندان غیورش را در فتنه های سخت و نرم و توطئه های داخلی و خارجی برای دفاع از کیان عزت و شرف و اقتدار ملتش شاهد بود . سوز جانکاه و داغی براده های ترکش و سرب مذاب گلوله را بر جسم و جان عزیزانش پذیرا شد و ضربت سهمگین شلاق های اسارت را بر پیکر سربازانش به نظاره نشست . فشارهای کینه توزانه فرهنگی و تحریم های ظالمانه اقتصادی و سیاسی را در سخت ترین انواع آن تجربه کرد اما حاضر نشد عزت و استقلال و هویت تمدنی و سراسر افتخار بوم و برش را نادیده بگیرد . انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم مهر تاییدی شد بر این حقیقت جاری که ملت شور آفرین ایران بر مدار همان حماسه و شور و شعور ادامه راه می دهد و و هر روز با اراده تر از گذشته برای تقویت بنیان مرصوص نظام اسلامی عزمی جزم تر را متجلی می کند . نسل های پی در پی خود را از خالقان انقلاب و استقلال و آزادی جدا نمی دانند و بر آن باورند که منشور پرمایه « گام دوم » رهبری فرزانه کتاب عملی حرکت تا اوج و فتح قله های مرتفع علم و ایمان و فرهنگ و تکنولوژی و نفی همه آسیب ها و بی تحرکی هاست . 

مردم از سکانداران دولت سیزدهم تحقق عملی شعارهایش را طلب می کنند و انتظار دارند که با تمسک به ایمان و اراده و پشتکار و برنامه ریزی در سایه علم و مدیریت زمینه های وقوع میدانی شعار ارزشمند  «« دولت مردمی ایران قوی » را فراهم آورند .تعلل در تعیین تکلیف مناصب اثرگذار حکومتی ، واکنش مناسب و حکیمانه با بانیان وضع موجود که سختی معیشت و وفور آلام و رنج ها را برای مردم شریف در پی داشته است ، ایجاد فرصت برای نیروهای دانشمند متخصص مومن و انقلابی و تلاش شبانه روزی برای بهبود وضع معیشت مردم و رسیدن به شکوفایی و رونق و توسعه عدالت محور ، فساد ستیز و ارزش ساز ، کمترین انتظاری است که به لطف الهی و با پشتوانه مردمی و تحت راهبری داهیانه ولی امر امت باید شیرینی حضور دولت اسلامی را در ذائقه ها بریزد و شراب طهور یسر بعد العسر را به کام ها بچشاند . 

 ضمن دعوت همگان برای حضور حماسی ، دوست برانگیز و دشمن شکن در مراسم و راهپیمایی ۲۲ بهمن اعلام می دارد ما بر عهد خویش با شهیدان راه حق ، پیمان صادق بر استقرار سیره امامین انقلاب و تمسک عملی به ارزش های دینی و انقلابی ایستاده ایم . در عین حال که هیچ سهمی طلب نمی کنیم و  از حلقوممان جز خواسته های به جای مردم نخواهند شنید دولت کریمه و دولت مردان صادق و خدوم و پاک و کاردان را یاور خواهیم بود .خوشحالیم که اعلام کنیم در ادامه عهدی که با امام و ولایت ، شهیدان و ملت نجیب و همیشه در صحنه بسته ایم در آینده همچنان یاری گر صادق و ناقد خیرخواه برای همه متولیان امر در قوای سه گانه و سایر نهادهای حاکمیتی و مردمی و در راستای « جهاد تبیین » باقی خواهیم ماند .

                         ۱۴۰۰.۱۱.۲۱

 

 

????✏" با مردم تا اوج"

کانال اطلاع رسانی و بیان دیدگاه های آزاده سرافراز، #دکتر_قاسم_جعفری،معاون امور نظارت و هماهنگیِ معاونت پارلمانی ریاست جمهوری،نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی،...

پل ارتباطی:

@ANCHER67

https://t.me/bamardomtaouj

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
49
194
1639565
جمعه، 07 ارديبهشت 1403

گالری تصاویر

No result...