A+ R A-

دبیر مجمع نمایندگان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی: انقلاب اسلامی ایران بازگشت به فطرت بشریت بود

دبیر مجمع نمایندگان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی: انقلاب اسلامی ایران بازگشت به فطرت بشریت بوددبیر مجمع نمایندگان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه انقلاتب مسیر بشریت را عوض کرد گفت: انقلاب اسلامی ایران در حقیقت بازگشت به فطرت بشریت بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، قاسم جعفری امشب در جمع مردم در مسجد حضرت رسول(ص) مرکز خراسان شمالی با اشاره به اینکه انقلاب مسیر بشریت را عوض کرد گفت: انقلاب اسلامی ایران در حقیقت بازگشت به فطرت بشریت و دهه فجر دهه عدالت و تمام فضائل انسانی بود.

وی بیان داشت: به طور حتم انقلاب اسلامی ایران بر اساس مبانی، اصول و اعتقادات دین اسلام به پیروزی رسید و تداوم یافت. نماینده مردم شهرستان‌های بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، جاجرم، گرمه در مجلس شورای اسلامی بر لزوم برگزاری هر چه گسترده و پرشورتر 22 بهمن هم تاکید کرد.

وی گفت: راهپیمایی 22 بهمن امسال با توجه به وضعیت منطقه به طور قطع نسبت به سال‌های گذشته باشکوه‌تر برگزار شود. دبیر مجمع نمایندگان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را یک تکلیف عنوان کرد و یادآور شد: حضور مردم در راهپیمایی 22بهمن در حقیقت روز حمایت از اسلام و انقلاب است.

نماینده مردم شهرستان‌های بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، جاجرم، گرمه در مجلس شورای اسلامی حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را ادامه راه امام (ره) و شهدا عنوان کرد.

وی گفت: به طور حتم عزت، عظمت و قدرت ایران اسلامی مدیون و مرهون شهدا، رهبری و امام (ره) است و امروز ایران در تمامی عرصه‌ها پیشرفت کرده است.

جعفری بیان داشت: حضور همیشگی مردم در صحنه هم باعث خنثی شدن تلاش‌های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
60
224
1639800
شنبه، 08 ارديبهشت 1403

گالری تصاویر

No result...