A+ R A-

قاسم جعفری نماینده شهرستان های بجنورد، راز و جرگلان، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم نیز در اعتراض به حضور فائزه هاشمی در خراسان شمالی گفت:

قاسم جعفری نماینده شهرستان های بجنورد، راز و جرگلان، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم نیز در اعتراض به حضور فائزه هاشمی در خراسان شمالی گفت: به اعضای شورای تامین بخصوص استاندار تاکید کرده ام غیرت مردم انقلابی را مورد توجه جدی قرار دهند.

نماینده مردم بجنورد گفت: برخی مسئولین دولتی اظهار داشتند که این سفر جنبه عمومی ندارد و برای دیدار های خصوصی انجام می پذیرد در حالیکه تا آنجا که ما یادمان هست خانم فائزه هاشمی خویشاوندی در خراسان شمالی ندارند!

نماینده مردم بجنورد با اشاره به اینکه این اعتراضات را به اطلاع تک تک اعضای شورای تامین استان اعم از استانداری و بقیه نهاد ها رسانده ام گفت: تاکید کرده ام که تدبیری در برطرف کردن دغدغه های مردم متدین استان به طور ویژه انجام دهند.

وی تصریح کرد: همچنین به اطلاع این عزیزان رسانده ام که برخی افراد معلوم الحال، از کسی دعوت کرده اند که از گروه تروریستی منافقین و فرقه انگلیس ساخته بهائیت بعنوان انسانهای بزرگ یاد کرده است.

دکتر قاسم جعفری اظهار کرد: مخصوصا به استاندار خراسان شمالی و معاون سیاسی و امنیتی اش هشدار دادم که حساسیت منطقی و غیرت مردم انقلابی استان را درک کنند و مورد توجه ویژه قرار دهند.

وی با بیان اینکه در این رابطه برخی مسئولین اظهار داشتند که این سفر جنبه عمومی ندارد و برای دیدار های خصوصی انجام می پذیرد، گفت: در حالیکه تا آنجا که ما یادمان هست خانم فائزه هاشمی خویشاوندی در خراسان شمالی ندارند!

جعفری ادامه داد: به آنها گفتم که این واضح است، سفر و دیدار هایی که طی آن برنامه ریزی شده است قطعا سیاسی بوده و معطوف به فعالیت های کاری است.

وی در انتها تاکید کرد: بنده به عنوان نماینده مردم به مسئولین یادآور می شوم این ملت پاسدار و حافظ آرمانهای امام(ره) و شهدا هستند که مسئولین بعنوان خادمان همین مردم باید توجه جدی به این مسئله داشته باشند.

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
186
194
1639702
جمعه، 07 ارديبهشت 1403

گالری تصاویر

No result...