A+ R A-

نماینده مردم 5 شهرستان خراسان شمالی در مجلس خواستار شد لزوم توجه مسئولان به اعتبارت گردشگری خراسان شمالی در سال 94

نماینده مردم 5 شهرستان خراسان شمالی در مجلس خواستار شد لزوم توجه مسئولان به اعتبارت گردشگری خراسان شمالی در سال 94نماینده مردم 5 شهرستان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی بر لزوم توجه مسئولان به اعتبارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در سال 94 تاکید کرد.

خبرگزاری فارس: لزوم توجه مسئولان به اعتبارت گردشگری خراسان شمالی در سال 94 به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، قاسم جعفری بعدازظهر امروز با حضور در ستاد تسهیلات خدمات سفر خراسان شمالی بیان داشت: مسئولان استان باید در سال جدید به موضوع میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اهتمام جدی داشته باشند.

وی بیان داشت: همان‌طور که رهبری در سفر به استان خراسان شمالی عنوان کردند خراسان شمالی این ظرفیت را داشته تا در بخش گردشگری جزو 10 استان برتر کشور قرار گیرد از این رو باید ساز و کار لازم برای این مطالبه فراهم شود.

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، جاجرم و گرمه در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: با توجه به اینکه یکی از محورهای توسعه استان خراسان شمالی بخش گردشگری هدف‌گذاری شده است باید نگاه ویژه‌ای به این بخش در بودجه امسال شود.

وی اضافه کرد: باید در زمینه اعتبارات توجه جدی به بخش گردشگری استان شود تا شاهد ارتقای جایگاه خراسان شمالی در این زمینه باشیم.

به گفته دبیر مجمع نمایندگان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی، بخش مهمی از تامین زیر ساخت ها و اطلاع رسانی و تبلیغات برای معرفی بیشتر این استان نیازمند اعتبارات است.

جعفری افزایش مدت ماندگاری مسافران در استان را مهم برشمرد و بیان داشت: بخش مهمی از تحقق این برنامه در گرو فراهم کردن امکانات مناسب برای جذب و ماندگاری گردشگران است.

وی با حضور در نمایشگاه صنایع دستی در بوستان ملی باباامان از غرفه‌های این نمایشگاه بازدید به عمل آورد.

انتهای پیام/

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
123
194
1639639
جمعه، 07 ارديبهشت 1403

گالری تصاویر

No result...