A+ R A-

برخی روستاهای خراسان شمالی فاقد آنتن‌دهی تلفن همراه هستند

برخی روستاهای خراسان شمالی فاقد آنتن‌دهی تلفن همراه هستندنماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، جاجرم و گرمه در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی روستاهای استان فاقد آنتن‌دهی تلفن همراه هستند.

خبرگزاری فارس: برخی روستاهای خراسان شمالی فاقد آنتن‌دهی تلفن همراه هستند

قاسم جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: هم‌اکنون مشکل ارتباطی تلفن همراه بخشی از مشکلات مردم در روستاها را تشکیل می‌دهد.

وی اضافه کرد: یکی از موضوعاتی که از سوی مردم ساکن در روستاهای خراسان شمالی همواره در دیدار با نمایندگان و مسئولان مطرح شده مشکل پوشش تلفن همراه است.

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، جاجرم و گرمه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید مسئولان امر اهتمام ویژه‌ایی به پوشش تلفن همراه در روستاهای استان داشته باشند.

وی با یادآوری اینکه بخش‌هایی از جاده‌های استان از پوشش تلفن همراه بی‌بهره است، اضافه کرد: مقرر بوده تا این مشکلات از سوی دستگاه متولی برطرف شود.

دبیر مجمع نمایندگان خراسان شمالی با یادآوری اینکه دعوت از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سال گذشته برای سفر به استان جهت بررسی وضعیت بخش ارتباطات بود، تصریح کرد: لازم است تا شاخص‌های این بخش در استان ارتقاء یابد.

به گفته وی، اکنون در بخش‌های مختلف ارتباطی از جمله فیبر نوری، سرعت اینترنت استان خراسان شمالی نسبت به میانگین کشوری فاصله دارد.

جعفری خاطرنشان کرد: با پیگیری‌هایی که امسال در این زمینه خواهیم داشت و همچنین سفر وزیر ارتباطات و فناوری ارتباطات به استان و پیگیری مسئولان خراسان شمالی امیدواریم شاخص‌های این بخش در استان ارتقاء یابد.

به گزارش فارس، 48 درصد از جمعیت 867 هزار نفری استان خراسان شمالی در روستاهای استان سکونت دارند.

انتهای پیام/

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
215
194
1639731
جمعه، 07 ارديبهشت 1403

گالری تصاویر

No result...