A+ R A-

نماینده مردم بجنورد در مجلس مطرح کرد لزوم تامین نیروی انسانی مورد نیاز محیط‌زیست خراسان شمالی

نماینده مردم بجنورد در مجلس مطرح کرد لزوم تامین نیروی انسانی مورد نیاز محیط‌زیست خراسان شمالینماینده مردم شهرستان‌های بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، جاجرم و گرمه در مجلس شورای اسلامی بر لزوم تامین نیروی انسانی مورد نیاز برای اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی تاکید کرد.

خبرگزاری فارس: لزوم تامین نیروی انسانی مورد نیاز محیط‌زیست خراسان شمالی

قاسم جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: بر اساس آمار هم اکنون دو سوم از چارت اداری اداره کل حفاظت محیط زیست استان خراسان شمالی خالی است.

وی بیان داشت: برای تکمیل چارت سازمانی این اداره کل باید به سمتی پیش برویم تا نیروی های مورد نیاز این اداره کل از جمله در بخش محیط بانی تامین و جذب شوند.

دبیر مجمع نمایندگان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در این زمینه در اواخر سال گذشته با رئیس سازمان محیط زیست کشور مذاکراتی در این باره و سایر موارد انجام شده است، اظهار امیدواری کرد: تا این موضوعات مهم مورد پیگیری قرار بگیرد.

نماینده مردم شهرستان‌های بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، جاجرم و گرمه در مجلس شورای اسلامی همچنین بر راه‌اندازی نمایندگی محیط زیست در شهرستان مرزی راز و جرگلان تاکید کرد.

* مانور اطفای حریق در پارک ملی گلستان ضرورت داشت

وی همچنین با اشاره به اینکه در نشست چندی قبل با رئیس سازمان حفاظت محیط زیست موضوع برگزاری مانور مورد تاکید قرار گرفت بیان داشت: اساسا برگزاری مانور اطفای حریق در پارک ملی گلستان به سبب بروز آتش سوزی‌ها ضرورت داشت که طی چند روز گذشته شاهد برگزاری این مانور بودیم.

نماینده مردم پنج شهرستان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی همچنین ایجاد مرکز اطفای حریق جنگل گلستان را از موارد پیگیری شده و تاکیدی در دیدار با رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در اواخر سال گذشته برشمرد و گفت: خوشبختانه این مرکز اخیرا با حضور رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و مسئولان دو استان خراسان شمالی و گلستان اجرایی شد.

وی بیان داشت: امیدواریم با تزریق اعتبار این طرح مهم در آینده نزدیک تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

نماینده مردم شهرستان‌های بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، جاجرم و گرمه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بخش عمده‌ای از آتش سوزی‌های جنگل گلستان در موقعیت سرزمینی خراسان شمالی روی می‌دهد، تصریح کرد: با وجود مدیریت یک پارچه جنگل گلستان که در اختیار استان همسایه قرار داشته، اما نخستین نیروهایی که در این آتش سوزی‌ها به منظور مهار آتش در محل حضور می‌یابند نیروهای خراسان شمالی هستند که این در اطفای آتش بسیار مهم است.

انتهای پیام

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
174
194
1639690
جمعه، 07 ارديبهشت 1403

گالری تصاویر

No result...