A+ R A-

جعفری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد گلایه کمیسیون آموزش از غیبت‌ وزیر علوم در جلسات کمیسیون

غیبت وزیر علوم در کمیسیون آموزش و تحقیقات ممکن است ایجاد شائبه کندسخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات: اعضای کمیسیون گلایه شدیدی نسبت به عدم حضور وزیر علوم داشتند و چنین برخوردی ممکن است خدای ناخواسته این شائبه را ایجاد کند که وزیر مربوطه تعامل با کمیسیون را خیلی جدی نمی‌گیرند و جایگاه کمیسیون را مراعات نمی‌کنند.

"قاسم جعفری" سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاراندر تشریح جزئیات جلسه کمیسیون متبوع خود گفت: قرار بود که وزیر علوم به همراه معاون فرهنگی در جلسه کمیسیون حضر یافته و درباره فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه‌ها و مسائل مربوطه توضیحاتی ارائه کنند که به یک باره طی نامه‌ای این دیدار لغو شد.
 
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات افزود: اعضای کمیسیون از این کار گلایه شدیدی داشتند، چنین برخوردی ممکن است خدای ناخواسته این شائبه را ایجاد کند که وزیر مربوطه تعامل با کمیسیون را خیلی جدی نمی‌گیرد و جایگاه کمیسیون را مراعات نمی‌کند.
 
وی ادامه داد: قرار شد که طی نامه رسمی زاهدی، این تذکر را به وی بدهد که جایگاه این کمیسیون مهم است و انشالله مورد عنایت قرار گیرد، ما حسن نیت فرهادی؛  را قبول داریم و خدای ناخواسته خروجی این رفتارها می‌تواند چنین شائبه‌ای را ایجاد کند.
 
جعفری گفت: بحث دوم در مورد گزارش کمیته آموزش عالی کمیسیون از وضعیت نامناسب پردیس‌های بین الملل قشم و کیش بود که طی بازدید‌هایی که انجام شد قرار شد که استاندارد‌های لازم در این دانشگاه‌ها ایجاد شود، زیرا ادامه این روند به سود جریان علم نیست.
 
نماینده بجنورد خاطرنشان کرد: بحث سوم، در مورد اعتراض دانشجو‌یان دانشگاه علوم اقتصادی به ادغام در دانشگاه خوارزمی بود که قرار شد وزیر مربوطه در کمیسیون حاضر شود و توضیح دهد که به چه دلیلی این اتفاق افتاده بود.
 
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات افزود: مسئله آخر نیز در مورد سخنانی بود که رئیس هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی در سالگرد تاسیس این دانشگاه بیان کرده بود که منتقدین یا حسود هستند و یا اینکه ذات مزاحمی دارند.
 
انتهای پیام/

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
131
194
1639647
جمعه، 07 ارديبهشت 1403

گالری تصاویر

No result...