A+ R A-

نماینده مردم پنج شهرستان خراسان شمالی در مجلس: برخی نامزدهای اصولگرا به رقبای سیاسی پاس گل می‌دهند

نماینده مردم پنج شهرستان خراسان شمالی در مجلس: برخی نامزدهای اصولگرا به رقبای سیاسی پاس گل می‌دهندنماینده مردم پنج شهرستان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی نامزدها از طیف اصولگرا به‌‌خاطر احساس تکلیف خود مصمم به حضور در عرصه انتخابات هستند و در واقع بهترین پاس گل را برای بازیکنان رقیب سیاسی مهیا می‌سازند.

خبرگزاری فارس: برخی نامزدهای اصولگرا به رقبای سیاسی پاس گل می‌دهند به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، قاسم جعفری عصر امروز در نشست با شماری از بسیجیان بیان داشت: به نظر می‌رسد یکی از آسیب‌های جدی گروه‌های اصولگرایان این است که برخلاف جبهه رقیب التزام تشکیلاتی قوی ندارد.

وی بیان داشت: بعضا افرادی در انتخابات از طیف اصولگرا نامزد انتخاباتی شده که به خاطر احساس تکلیف خود مصمم به حضور در این عرصه هستند.

نماینده مردم شهرستان‌های بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، جاجرم و گرمه گفت: بی‌گمان این احساس تکلیف‌ها استراتژی خوبی برای انتخابات نیست.

به گفته وی برخی از افراد با این منطق که ما احساس تکلیف کرده‌ایم در واقع بهترین پاس گل را برای بازیکنان رقیب سیاسی مهیا می‌سازند.

نماینده مرد پنج شهرستان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی گفت: باید افراد به تصمیماتی که در این زمینه گرفته می‌شود، پیروی کنند.

وی گفت: البته اینکه آنان حق داشته اندیشه خود را عرضه کنند و توانمندی و مقبولیت خود را محک بزنند اما از سویی باید به اجماعاتی که در این زمینه شکل می‌گیرد خود را ملزم بدانند.

نماینده مردم شهرستان‌های بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، جاجرم و گرمه اضافه کرد: به طور حتم این رویکرد باعث نتیجه گرفتن از انتخابات خواهد شد.

وی یادآور شد: تقویت انسجام تشکیلاتی، همدلی باعث پیشبرد اهداف اصولگرایان در انتخابات پیش رو خواهد شد.

انتهای پیام

نظرات/سوالات (2)

  • دکتر

    سلام . خیلی نگران نباشید عملکرد حضرتعالی را عده ای ضعیف دید ه اند و این حق آنان است که شرکت نمایند این تفکر شما نوعی دیکتاتوری است . منظور شما این است که بر روی شما اجماع نمایند .

  • ناشناس

    با سلام. اگر همه همین نظر را داشته باشند دو نماینده ارزشی خواهیم داشت.

لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
110
194
1639626
جمعه، 07 ارديبهشت 1403

گالری تصاویر

No result...