A+ R A-

بررسی موضوع بورسیه‌ها در کمیسیون آموزش

بررسی موضوع بورسیه‌ها در کمیسیون آموزشعضو کمیسیون آموزش مجلس از بررسی موضوع بورسیه ها، رشد علمی کشور و دیگر مباحث علمی با حضور وزیرعلوم خبر داد.

بررسی موضوع بورسیه‌ها در کمیسیون آموزش

به گزارش افکارنیوز، قاسم جعفری با اشاره به حضور وزیرعلوم تحقیقات و فناوری در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون آموزش در هفته جاری از دکتر محمد فرهادی وزیرعلوم برای حضور در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس دعوت کرده است.

وی هدف از دعوت وزیرعلوم را ارایه راهکار برای رفع دغدغه‌های مقام معظم رهبری در خصوص رشد علمی کشور، بورسیه‌ها و سایر مواردی که در دیدار اخیر اساتید با مقام معظم رهبری مطرح شد عنوان کرد.

رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیری که با بیش از هزار نفر از استادان و اعضای هیأت‌های علمی دانشگاه‌های سراسر کشور، داشتند بر پرهیز از حاشیه‌سازی در محیط‌های علمی تاکید و اعلام کردند: شتاب علمی کشور، به هیچ دلیلی نباید کاهش یابد.

ایشان همچنین با ابراز تأسف از اینکه در موضوع بورسیه‌ها به عده‌ای ظلم شد افزودند: سمّی که در این موضوع به دانشگاه‌ها تزریق شد، از بینش فکری مبتنی بر سیاست‌کاری نشأت می‌گرفت و متأسفانه، هم خلاف قانون، هم خلاف تدبیر و هم خلاف اخلاق بود

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
76
224
1639816
شنبه، 08 ارديبهشت 1403

گالری تصاویر

No result...