A+ R A-

وزارت اقتصاد و دارایی درباره وجود انبوه حساب‌های جعلی توضیح دهد

وزارت اقتصاد و دارایی درباره وجود انبوه حساب‌های جعلی توضیح دهدنماینده مردم شهرستان‌های بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، جاجرم و گرمه در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت اقتصاد و دارایی درباره وجود انبوه حساب‌های جعلی توضیح دهد.

خبرگزاری فارس: وزارت اقتصاد و دارایی درباره وجود انبوه حساب‌های جعلی توضیح دهد

قاسم جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: وزارت اقتصاد و دارایی درباره حجم انبوه حساب‌های جعلی در شبکه بانکی توضیح دهد که علت آن چیست.

وی افزود: برخی از اخبار حاکی از وجود میلیون‌ها حساب صوری و جعلی اعم از کد ملی نامعتبر یا سوءاستفاده از حساب دیگران در شبکه بانکی است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی افزود: وزارت اقتصاد و دارایی باید در این زمینه حقیقت را برای روشن شدن موضوع بیان کند.

وی تصریح کرد: از سویی پس از توافقات ایران و کشورهای غربی موضوع عودت سپرده‌ها و دارایی‌های ایران به میان آمده که لازم است در این زمینه اطلاع‌رسانی دقیق از سوی وزارت اقتصاد و دارایی انجام شود.

جعفری گفت: در این زمینه تاکنون شاهد ارائه آمارهای متناقضی از سوی مسئولان مربوطه بوده‌ا‌یم.

نماینده مردم شهرستان‌های بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، جاجرم و گرمه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید در این زمینه مسائل برای مردم روشن و تبیین شود تا ابهامی باقی نماند.

وی یادآور شد: به عنوان نمایندگان مردم باید در جریان مسائل کشور قرار بگیریم و مسئولان باید در این زمینه توجه داشته باشند.

انتهای پیام

نظرات/سوالات (2)

  • غضنفر

    نباید توضیح دهد باید استیضاحش کنید نکنه می خواهید باز یه عده بدبخت شن بعد تازه وارد شید که ببینید چه خبره تازه وزیر می گه مگه من افتتاح کردم برید سراغ آقای سیف دردانه رئیس جمهور حالا بگرد پرتغال فروش رو پیدا کن

  • غضنفر

    گند این ها هم بعدا در می آید . و بانک مرکزی می گه ما مقصر نبودیم مقصر اونایی هستند که این حساب های جعلی را افتتاح کردند .

لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
154
194
1639670
جمعه، 07 ارديبهشت 1403

گالری تصاویر

No result...