A+ R A-

همایش گام های مطمئن برای آینده ای مطمئن

همایش گام های مطمئن برای آینده ای مطمئن دکتر جعفری در همایش گام های مطمئن برای آینده ای مطمئن که صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان،روستائیان و عشایر استان خراسان شمالی برگزار کرد گفت: کشاورزان قشری زحمت کش هستند که زحمت می کشند و مولد هستند برای رفاه حال شهری ها باید تولید بکنند اما در اوج محرومیت ها

وی در ادامه گفت توسعه استان ما در گرو کشاورزی است. صنعت، تکنولوژی و همه امکاناتی که می خواهد ایجاد شود لازم است اما بستر اصلی کشاورزی است.

نماینده مردم پنج شهرستان استان ادامه داد ملت را و اقشار را تک تک باید خودشان را ذاتاً غنی کنیم و دولت در کنار آنها به صورت کمک کار باشد نه اینکه همه چیز را دولت بدهد. باید از نظر زیر ساخت فرهنگی کاری کنیم که مردم روی پای خودشان بایستند.

دکتر جعفری افزود: در راستای حمایت از بخش کشاورزی و تولید کنندگان محصولات کشاورزی باید قیمت خرید تضمینی محصولات کشاورزی مناسب شود و همچنین قیمت نهاده های کشاورزی از قبیل بذر،کود و سم و غیره که در فرآیند کاشت، داشت و برداشت دخیل هستند گران در اختیار کشاورز قرار نگیرد تا کشاورز نیز دلگرم شود.

وی در پایان گفت: به بیمه های کشاورزی توصیه می کنم که بیشتر تلاش کنند، کشاورزان ما گله دارند، درست است که بیمه ها می گویند ما هزینه را بیمه کرده ایم اما مبلغ پرداختی به کشاورز بابت خسارت جبران همان هزینه را هم نمی کند. آگاه سازی بسیار مهم است که باید از طرف بیمه صورت بگیرد.

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
231
716
1643143
جمعه، 14 ارديبهشت 1403

گالری تصاویر

No result...