A+ R A-

یکی از بهترین دستاوردهای نظام، ایجاد بسیج اقشار مختلف است

یکی از بهترین دستاوردهای نظام، ایجاد بسیج اقشار مختلف استدکتر قاسم جعفری در پیامی به فرماندهان بسیج استان، هفته بسیج را تبریک و تهنیت گفتند. نماینده مردم شریف بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، جاجرم و گرمه، در این پیام عنوان کرد یکی از بهترین دستاوردهای نظام اسلامی ایجاد بسیج اقشار مختلف است. متن کامل پیام به شرح زیر است:

فرماندهی محترم سپاه جوادالائمه خراسان شمالی

فرماندهان بسیجی استان بسیج محور

بسیجیان مؤمن و سلحشور خراسان شمالی

این روزها و در تلاطم سراسر اضطراب حوادث خرد و کلان اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، نظامی و ... قدر و منزلت بسیج این شجره طیبه و بسیجیان این آیه‌های قرآن و دانه‌های مروارید ایمان و رشادت، تلاش و تحمل، کارایی و بی‌توقعی، ایثارگری و دلدادگی به حضرت دوست بیش از گذشته تجلی و بروز دارد.

مردان و زنانی که گفتند الله خدای ماست و بر این طریقت استوار ماندند، در راه حقیقت از خارهای مغیلان سرزنش‌ها شنیدند ولی غم نخوردند و دلتنگ نگشتند. بر پای عهد الست خویش که یک بار روزهای پراضطراب انقلاب با امام(ره) تجدید کرده بودند و پس از آن در مقابله با گروهک‌ها، جنگ تحمیلی، محاصره اقتصادی، شبیخون فرهنگی، نبرد نرم، تحریم‌های ظالمانه و هجوم‌های رسانه‌ای و در عرصه‌های جنبش علمی و نرم افزاری و علم و فناوری، بارها و بارها با مولا و مقتدای خویش به توشیح چند باره‌اش پرداختند. راستی نام بیج و بیجی لرزاننده پشت ظالمان و درهم شکننده استخوان بدخواهان نظام است. چون بسیجی هم طاغوت را نفی می‌کند و هم روحیه سازنده در صحنه‌های نیاز دارد.

بی‌دلیل نیست که خمینی کبیر می‌فرمود: از خدا می‌خواهم با بسیجیانم محشور کند و رهبر فرزانه انقلاب فرمود: بسیجی یعنی نیروی کارآمد کشور در همه میدان‌ها و فرمود انکار بسیج، انکار بزرگترین ضرورت و مصلحت کشور است.

برادران و خواهران عزیز بسیجی، یکی از بهترین دستاوردهای نظام اسلامی ایجاد بسیج اقشار مختلف اعم از بازار، حوزه، مدرسه، دانشگاه، کارخانه، مزرعه، ادارات و ... می‌باشد که باید با پویایی بیشتر ادامه یابد و وظیفه همگانی بویژه مسئولان است که برای رونق روز افزون بازار عشق و دلدادگی با مرام بسیجی از هیچ تلاشی فروگذار نکنند. فلسطین، لبنان و سوریه و عراق و یمن و بحرین و ... به تأسی از مرام و اعتقاد بسیجیان ایران و رهروان مکتب اهل بیت(ع) و رهروان خمینی و خامنه‌ای پابرجا مانده‌اند.

پس ما باید قدر این نعمت فیاض و لایزال الهی را که اوج اخلاص و خدامحوری بصیرتمندانه و ولایتمدارانه، یاز همیشه ملت و نظام است را خوب بدانیم.

به عنوان خادم کوچک شما در خانه ملت این روز و هفته بزرگ را به همه مردم سرافراز و بویژه بسیجیان سلحشور و عرش نظر صمیمانه تبریک می‌گویم.

برادر شما دکتر قاسم جعفری

دبیر مجمع نمایندگان استان و

نماینده مردم شریف بجنورد، مانه و سملقان

راز و جرگلان، جاجرم و گرمه در مجلس شورای اسلامی

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
373
716
1643285
جمعه، 14 ارديبهشت 1403

گالری تصاویر

No result...