A+ R A-

از تذکر و نقد خیرخواهانه در جهت استیفای حقوق مردم و مصالح نظام دریغ نخواهم کرد

از تذکر و نقد خیرخواهانه در جهت استیفای حقوق مردم و مصالح نظام دریغ نخواهم کرددکتر جعفری دبیر مجمع نمایندگان خراسان شمالی، امروز دوشنبه سوم آذرماه در محل وزارت کشور حضور یافتند و طی جلسه‌ای با وزیر محترم کشور، به بحث و گفتگو در خصوص مسائل و مشکلات استان پرداختند.

در ابتدای جلسه آقای دکتر جعفری با تأکید چندباره بر الزام 4 بانده شدن جاده بجنورد-جنگل گلستان، به حوادث متعدد ماه‌های اخیر اشاره کردند و از وزیر محترم کشور خواستند هماهنگی‌ها و دستورات لازم جهت تکمیل حداقل دو قطعه از این جاده (بیست کیلومتر اول بجنورد-آشخانه و 20 کیلومتر اول آشخانه-جنگل گلستان) را مبذول دارند.

پس از آن دکتر جعفری به مشکلات فرهنگی استان اشاره کردند و با تأکید بر مواردی نظیر کتابخانه عمومی استان، تکمیل کتابخانه عمومی آشخانه، تعیین تکلیف ساختمان کتابخانه عمومی بجنورد که در اختیار سازمان فرهنگ و ارشاد قرار گرفته است، یادآور شدند در حال حاضر حتی 1 متر ساخت و ساز فرهنگی در استان نداریم.

ایشان در ادامه به تغییر و تحول‌های متعدد مدیران و رؤسای عالی ادارات در استان پرداختند و خاطرنشان کردند در انتخاب مدیران باید دقت نظر بیشتری شود، ضمن اینکه ما از استاندار انتظار داریم تمام تلاش خود را در جهت پیگیری طرح‌های عمرانی استان بکار گیرند.

در ادامه دکتر جعفری با اشاره به سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری به استان، خاطرنشان شدند علی‌رغم تخصیص 140درصدی سهم بیت مقام معظم رهبری (40 درصد بیش از مقدار مصوب) در مصوبات سفر، سهم دولت و همچنین بانک‌ها تا کنون تخصیص بسیار ناچیزی داشته است، برای نمونه در بخش گردشگری، تاکنون حتی یک ریال از سهم دولت در این مصوبات تخصیص نخورده است که جای تأسف دارد.

ایشان در انتها متذکر شدند که مبنای کار ما کمک به عمران، آبادانی و پیشرفت استان است و از مدیران سالم، تلاشگر و باانگیزه قطعاً حمایت خواهیم کرد. البته هر جا که نیاز باشد و احساس تکلیف شرعی و قانونی بنماییم از تذکر و نقد خیرخواهانه در جهت استیفای حقوق مردم و مصالح نظام دریغ نخواهم کرد.

در پایان وزیر کشور در خصوص برخی موارد طرح شده از  تغییرات مساله دار استان دستور پی گیری لازم را صادر کرد./

انتهای پیام

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
346
716
1643258
جمعه، 14 ارديبهشت 1403

گالری تصاویر

No result...