A+ R A-

وقتی مسوول شدی درست یا نادرست همیشه دلیل یا بهانه ای برای نارضایتی و رفتارهای بعدی ناشی از آن وجود دارد

وقتی مسوول شدی درست یا نادرست همیشه دلیل یا بهانه ای برای نارضایتی و رفتارهای بعدی ناشی از آن وجود داردسلام جعفری هستم خادم شما در خانه ملت .
می تونم بگم وقتی مسوول شدی درست یا نادرست همیشه دلیل یا بهانه ای برای نارضایتی و رفتارهای بعدی ناشی از آن وجود دارد. یادم هست رییس دانشگاه بودم و کسی در درس عربی مقطع ارشد با من کلاس داشت و از نمکی طبع شعر و به همین دلیل گاهی تعریف و تمجید هم می کرد و من به روال اخلاقی خودم بی خیال بودم . از قضا نمره امتحانی اش با ارفاق شد ۳.۵ و من برای آن که معدلش پایین نیاید ۹ دادم ولی باید دوباره درس را می گذراند . بنده خدا درخواست نمره ۱۲ داشت گفتم کجای عالم ۹ نمره ارفاق در یک درس می شود اما به کت او نرفت و من می دانستم که بهای تعریف و تمجیدهایش را طلب می کند . وقتی از قضیه نا امید شد شروع به پرخاشگری کرد و این جمله به یاد ماندنی را گفت حال که به این جا رسید من تا زنده ام با دو گروه می جنگم یکی عرب ها ( چون درس عربی را افتاده بود) دوم شخص شما ( معلم همان درس) با لبخند گفتم این ذم بود یا مدح شما وزن مرا به اندازه همه عرب ها قرار دادید و این خیلی زیاد است. کم نداریم عزیزانی که برای درخواست متعارف و غیر متعارف خود مراجعه کرده اند و بعضا هم به جا یا نا به جا جواب نگرفته اند . و این یک قضیه طبیعی است کار  کاربرخی بستگان درجه یک خودم را هم مثل سایرین نتونسته ام راه بیندازم و حال آن که  خدا را شکرکار هزاران نفر شهروند عادی از جانب بنده یا  همکاران دفتر پی گیری شده و به نتیجه رسیده. این که یک عزیزی بفرماید چون کار من انجام نشده اگر به منطقه  ما بیاید چنین و چنان می کنم و  مثلا ناگفته ها را می گویم متواضعانه عرض می کنم حقیر هیچ راز مگویی ندارم و از هیچ گوینده ای نگران نیستم فقط لطف کنید شما بزرگوار کدام منطقه اید تا در اسرع وقت برای شنیدن نقد و نصیحت جنابعالی برسم و تاوان کوتاهی هایی که می فرمایید بدهم.
یک شوخی دوستانه هم بد نیست ؛خداوند آقای ظریف را در زمان حیاتش رحمت کند که به جان کری گفته بود هیچوقت یک ایرانی را تهدید نکنید . البته ضمن اظهار تاسف از این که بیکاری رکود و تورم واقعا جامعه را رنج می دهد و این ادبیات برخی از  شهروندان ناشی از همان مشکل اساسی و فشار زندگی است و ما هم تمام هم و غممان وادار کردن دولت به برنامه ریزی درست برای ایجاد رونق کسب و کار و گرمی بازار اشتغال است اما فکر می کنم نماینده مردم برای دفاع از حق مردم باید عزیز باشد و الا کسی که برای گرفتن  رای ذلیل گردد در حین انجام ماموریت نمایندگی خوارتر خواهد بود. از سویی مشکل ما این است که  خود رامرکز عالم می دانیم و محور حقیقت و چنانچه خواسته ما نشد همه چیز بد است. یادم هست بازدیدی داشتم از آزمون  یک اداره که ۲۰ نفر نیرو می خواست و ۱۲۰۰ نفر داوطلب . با خود گفتم اگر طراح و مجری و مصحح این آزمون امیر المونین علی ع با شدت عدالتش هم باشد ۱۱۸۰ نفر رد می شوند و با بسیاری که صحبت کنیم و علت رد شدنشان را بپرسیم می گویند نداشتن پارتی ! گر چه برخی بی قانونی های جاری و فسادهای منتشره هم قابل انکار نیست و حقیر خود پیشنهاد تاسیس ستاد فرماندهی مبارزه با مفاسد را داشتم اما بدبینی سوء ظن  مفرط به همه چیز  هم خوب نیست. اللهم اصلح ذات بیننا.

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
51
180
1620177
سه شنبه، 29 اسفند 1402

گالری تصاویر

No result...