A+ R A-

مردم،با بصيرت و فكر،انسانهاي صالح را انتخاب كنند؛كسي كه وقتي در مسند نشست خود را سپر بلاي مشكلات كشور قرار دهد.

مردم،با بصيرت و فكر،انسانهاي صالح را انتخاب كنند؛كسي كه وقتي در مسند نشست خود را سپر بلاي مشكلات كشور قرار دهد.سلام جعفری هستم خادم شما در خانه ملت.
-رهبر معظم  انقلاب در ديدار دست‌اندركاران انتخابات فرمودند:مردم،با بصيرت و فكر، انسانهاي صالح را انتخاب كنند؛كسي كه وقتي در مسند نشست خود را سپر بلاي مشكلات كشور قرار دهد،
 این سخنان ارزشمند مرا به یاد یک خاطره خوش انداخت که در اوج تورم و نوسانات ارزی و فشارهای اقتصادی و معیشتی وارده بر مردم تصمیم گرفتم جلسه پرسش و پاسخ با مردم برگزار شود .برخی عزیزان در مقام مشورت فرمودند در چنین شرایطی که آستانه تحمل مردم  پایین است و ممکن است عده زیادی از کوره به در روند برگزاری این جلسه به صلاح نیست چون در خلآ پاسخگویی مسوولین مردم همه کاسه کوزه ها را سر شما خواهند شکست . من متواضعانه عرض کردم اتفاقا به همین دلیل اصرار دارم این جلسه انجام شود تا مردم به جای انتقاد تند از نظام هر دادی دارند بر سر امثال بنده بزنند . امثال بنده باید یاد بگیریم که سپر بلای نظام اسلامی این خون بهای شهیدان و میراث ماندگار امام ره و آرزوی همه اولیاء باشیم. ضمن این که من به معرفت مردم عزیز  یقین دارم و می دانم که مثل همیشه مشمول لطف آنان خواهم بود و اتفاقا آن جلسه به رغم حضور با صفای انبوه شهروندان شریف در مسجد امام خمینی ره بجنورد بسیار با شکوه و بی حاشیه و اثر گذار برگزار شد. البته خدا را شکر از این سنخ جلسات و اقدامات به طور مکرر و فراوان اتفاق افتاده است .

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
51
180
1620177
سه شنبه، 29 اسفند 1402

گالری تصاویر

No result...