A+ R A-

قدر آزادی استقلال و عزت و دستاوردهای حاصله از مجاهدت ها شهادت ها و بذل مال و جان آبروی خیلی هاست را بدانیم

قدر آزادی استقلال و عزت و دستاوردهای حاصله از مجاهدت ها شهادت ها و بذل مال و جان آبروی خیلی هاست را بدانیمسلام جعفری هستم خادم شما در خانه ملت .
آن روز ها که ما مدرسه می رفتیم  نیمه اول دهه پنجاه بود . شاه خود را در اوج قدرت می دید و باور نمی کرد که اراده های ملت آتشی زیر خاکستر است و به زودی شعله بر می کشد و بنیاد ظلم را بر می کشد . آخه ارتش قوی و سازمان جهنمی ساواک و پشتوانه بی قید و شرط آمریکا و اسرائیل او را به این معنا رسانده بود که احساس خوش شکست ناپذیری در وجودش خانه کند .
یادم هست  در چند ورق ابتدایی کتابهای درسی ما تصاویر خانواده شاه بود . عکس شاه فرح ولیعهد علیرضا شهناز مهناز و ... در عالم بچگی مشغول بازی با عکس ها بودیم که مادر بزرگ ۷۰ ساله خود را رساند و گفت خیلی کار خطرناکی کردید مگر نمی دانید پاسگاه ژاندارمری در دیوار همه خانه ها ضبط و صوت گذاشته الان است که بیایند و شما را ببرند زندان و کتک بزنند. گر چه ما از سر لج بازی عکس ها را پاره کردیم و داخل بخاری هیزمی ریختیم . آن موقع متوجه قضیه نبودیم تا بعدها که از کنه سازمان جهنمی ساواک اطلاع یافتیم فهمیدیم ضبط صوت داخل دیوار که آن پیرزن می گفت یعنی چه ؟  ان شاء الله امروز که در دهه فجر هستیم قدر آزادی استقلال و عزت و دستاوردهای حاصله از مجاهدت ها شهادت ها و بذل مال و جان آبروی خیلی هاست بدانیم و با همت برای پیشرفت و عدالت بیشتر در همه عرصه ها تلاش کنیم .

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
461
716
1643373
جمعه، 14 ارديبهشت 1403

گالری تصاویر

No result...