A+ R A-

هفته دولت، نقل کرامات یا شرح خدمات؟!!

هفته دولت، نقل کرامات یا شرح خدمات؟!!خدا رحمت کند امام ره را که فرمود خدمات دولت را برای مردم توضیح دهید. البته فلسفه این کار حکیمانه بسیار روشن است مردم با آگاهی از خدمات دولت نسبت به نظام و مسولینی که خود در انتخاب آنان به نحوی دخیل بوده اند، امیدوار می شوند و از سوی دیگر مسوولان چون می دانند باید دستاورد خود را نشان دهند تلاش می کنند خوب کار کنند تا در موعد مقرر سرافراز باشند.

بعدها که منافقین راس دولت یعنی رجایی و باهنر رییس جمهور و نخست وزیر را هدف آتش کینه قرار دادند ایام شهادت آنان به هفته دولت شهرت یافت کما این که ایام شهادت آیت الله دکتر بهشتی هفته گرامی داشت قوه قضاییه و روز شهادت آیت الله مدرس روز مجلس نام گذاری شد.

اما انتظار مردم در هفته دولت چیست؟

آن‌ها نیازهای واقعی زیربنایی مثل راه آب جاده مخابرات مدرسه بیمارستان و ... دارند که مسوولان اجرایی به فراخور شرایط باید در برآوردنش تلاش کنند.

مردم ما در عین نیاز نجیب و کم توقع هستند. هر وقت کمترین وفای مسوولی را می بیینند از عمق وجود و اعتقاد سپاسگزاری می کنند. ولی هر وقت شاهد حرکات غیر صادقانه و پر مدعا باشند حتی اگر به دلایلی مستقیما واکنش نشان ندهند دل شکسته می شوند و این موارد را به حساب غیر صادق بودن مسوولان مربوطه می گذارند.

از وعده های بی جا و ناشدنی ناراحت می شوند و به موقع واکنش لازم را نشان می دهند. خلاصه انتظارشان آن است که مسوولان شرح خدمات کنند و نه نقل کرامات‌ این ادبیات که دولت قبل فلان جور بوده و ما این گونه هستیم‌ قبلی ها به این مساله توجه نداشتند و دولت ما برای اولین بار چنان کرده دیگر پذیرفتنی نیست.

پس ضمن تبریک هفته دولت لنتظار داریم دولت مردان و همه دست اندر کاران در جاده واقعیت ، انصاف و صداقت قدری با آحاد ملت همراه و هم قدم شوند./

انتهای پیام

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
76
180
1620202
سه شنبه، 29 اسفند 1402

گالری تصاویر

No result...