A+ R A-

سجود کلمات بر هیبت خدایی ات !

سجود کلمات بر هیبت خدایی ات ! بغضی به بلندای دماوند، به وسعت کویر و به تلاطم دریا وجودم را گرفته است. می خواهم از تو (شهید حججی) بنویسم اما ابهت نگاهت و صلابتی که بر چهره ات موج می زند (حتی اگر دستانت بسته باشد) بر وجودم چیره است و مانع جریان کلمات بر بستر کتابت می شود.

عجالتا می گویم تو را و ایمان و اراده ات را می ستایم ؛ تو را " محسن آقای حججی ! "و همه مدافعان حرم را که مهاجرت کردند، برای خدا شکنجه و اذیت دیدند، مجاهدت نمودند و شاهد شهادت را در آغوش کشیدند.

عزیزم! دنیایی را واله نگاه آخرینت کردی . نگاه آخرینی که در چنگ دژخیم بود اما آذرین بود و اعماق وجود همه صاحبان حمیت ایمانی را و حتی مدعیانی که باده باده ، منور الفکری ! سر می کشند و وارفتگی خود را با دم زدن از صلح جویی بزک کنند، آتش زد.

تو عیسی مسلکی کردی و مردگان غیرت را احیا نمودی. تو گویی زمزمه فرشتگان از عرش تا فرش را پر کرده است که ؛ " (وَسَلَامٌ عَلَيْهِ يَوْمَ وُلِدَ وَيَوْمَ يَمُوتُ وَيَوْمَ يُبْعَثُ حَيًّا) مريم 15 . شیوه رفتنت نهیبی بود بلند ، بر عمق و پهنای وجودی طایفه از نفس افتادگان این دیار تا شاید برخیزند و در رکاب امام خوبی ها و یاران از پا نیفتاده و حتی ایستاده در غبارش با دیو سستی ها وخود باختگی ها بستیزند .راستی کلمات تو را که از تبار خوبانی به سجود ایستاده است.

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
58
180
1620184
سه شنبه، 29 اسفند 1402

گالری تصاویر

No result...